Muis doet raar in CS

Pagina: 1
Acties:

• MightyMauz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
Als ik Counter-strike speel dan doet mijn muispointer raar, het lijkt net alsof hij een lag heeft, de crosshair is er een tiende van een seconde ofzo later dan dat ik mijn muis heb bewogen, dus ik kan niet goed en vlug meer richten.
Hij doet het alleen in het spel zelf, dus niet in de menu's en ook in windows nooit last van gehad. De muis is ook niet vies of kapot, want ik heb er al verschillende muizen aangehangen.
Iemand een idee waar het probleem zit?

Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-10 12:47

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Op donderdag 25 april 2002 20:58 schreef Lord_Asswipe het volgende:
Als ik Counter-strike speel dan doet mijn muispointer raar, het lijkt net alsof hij een lag heeft, de crosshair is er een tiende van een seconde ofzo later dan dat ik mijn muis heb bewogen, dus ik kan niet goed en vlug meer richten.
Hij doet het alleen in het spel zelf, dus niet in de menu's en ook in windows nooit last van gehad. De muis is ook niet vies of kapot, want ik heb er al verschillende muizen aangehangen.
Iemand een idee waar het probleem zit?
Speel je op Direct3D? Zo ja, probeer het eens op OpenGL, ik heb ook problemen gehad met D3D

Verwijderd

welke muis is het en heb je dit probleem al lang?

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Yep switch over naar opengl, dit probleem is algemeen bekend.

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Zoek naar XP + mouselag.

BTW : Bij mij werkte dat allemaal NIET !

Old school gamer met een lag en een traan.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
OpenGL does the trick.

En als je toch in D3D wilt spelen, moet je een bepaald commando invoeren in de console, maar ik weet niet welke. Ongewtijfeld te vinden in de Zoek, moet je even zoeken op mouselag inderdaad.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Pagina: 1