Toon posts:

Laptop uit, niet in standby

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de klep van m'n laptop dicht doe gaat m'n laptop uit, en als ik 'm dan aan wil zetten moet ik de pc helemaal opnieuw opstarten.

Hoe zorg ik dat hij gewoon netjes op standby gaat en niet helemaal uitgaat?

Verwijderd

misschien op Start -> Turn Off Computer -> (Kies dan de optie) Stand By.

Dat is wat ik zeg het veiligst. Het is een kleine moeite om dat te doen, en je laptop zal niet meer geheel opnieuw opstarten

p.s. Het is misschien wat beter geweest als je deze topic in WOS te plaatsen, als je tenminste een OS van Windows hebt. Of natuurlijk in NWOS ;)

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:22
waarschijnlijk doe je dat zo: START --> INSTELLINGEN --> CONFIGURATIESCHERM --> ENERGIEBEHEER, hier kan je aangeven wat er moet gebeuren als je op de AAN/UIT knop en wanneer de klep gesloten wordt ...... aight ?

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 20:53 schreef tommyguy het volgende:
Als ik de klep van m'n laptop dicht doe gaat m'n laptop uit, en als ik 'm dan aan wil zetten moet ik de pc helemaal opnieuw opstarten.

Hoe zorg ik dat hij gewoon netjes op standby gaat en niet helemaal uitgaat?
Had ik ook eerst, maar toen kwam ik erachter dat hij na 45 sec ofzo vanzelf aangaat. Je moet dan wel zeker weten dat je hem standby hebt gezet(hoe doe ik dat - zie de posts hierboven!)...

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:57

BreeeZe

Devt

Welk merk en type Laptop is het?

Ik heb zelf een HP omnibook 6000, die van mij kan niet tegen standby.. is bij mij meer coma-modus

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt het is gelukt, ik moest inderdaad even naar energie beheer en dan een paar dingetjes instellen.

bedankt allemaal!

Verwijderd

BreeeZe schreef op donderdag 25 april 2002 @ 22:11:
Welk merk en type Laptop is het?

Ik heb zelf een HP omnibook 6000, die van mij kan niet tegen standby.. is bij mij meer coma-modus
Komt dat je niet de recente update hebt van de bios had ik zelf eerst ook

Verwijderd

Denk je dat BreeeZe hier nog iets aan heeft, aangezien dit topic ruim 5 jaar oud is? ;)
Modbreak:Misschien niet, maar misschien heeft een ander er wel wat aan. Het posten van nieuwe, voor anderen nuttige info in een oud topic is juist de enige *goede* reden om zo'n ding omhoog te schoppen.

Daarentegen is een post als deze van jou wel fout - als je vindt dat iemand de regels overtreedt, maak een topicreport aan, ga niet offtopic blaten. Dat je ook nog eens ongelijk hebt maakt het natuurlijk niet beter :o

[ Voor 71% gewijzigd door dion_b op 12-06-2007 11:00 ]

Pagina: 1