ik krijg opeens bij m'n forumindex: "Could not query forums information". Ik draai gewoon een apacheserver met mysql, en het forum heeft ook al een tijdje foutloos gedraaid.
Misschien is het geen slecht idee om te vermelden welk forum je gebruikt, welk OS het op draait. Of je er recent iets mee gedaan hebt, etc.
Maar goed, het klinkt of je een tabel kwijt bent in je database of iets dergelijks.
Maar goed, het klinkt of je een tabel kwijt bent in je database of iets dergelijks.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
tja maar dan ben ik bang dat ut gesloten wordt..... ik gebruik phpbb2.0 en op hun forums GEEN antwoorden, win 98 (is maar hobbytje dus geen unix ofzo)
Verwijderd
hmm dat heb ik ook ooit gehad...en een vage webdesign-kennis ook...beiden bij phpbb he...ik gebruik nu ook phpbb 2.0 en ik doe regelmatig de mysql database opslaan. Jah het verhelpt het probleem natuurlijk niet mar misschien goede tip. Dat zit gewoon in phpbb 2.0 ingebouwd dan kies je ervoor om de hele data op te slaan incl. data en structuur en stuff en dan krijg je gewoon een .sql bestand te downloaden :D!
al opgelost... 1 van de subfora werkte niet, en die gedelete en alles werkte weer. Toch rottig, ga idd maar ff backups maken.
volgende keer aub in SA posten
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()