Toon posts:

Verbindingsproblemen met ADSL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heerlijk dat ADSL, sinds kort kan ik hier ook volop van genieten, uren lang supersnel surfen enz.

Ik heb alleen het probleem dat als ik kazaa heb ingesteld om
een paar films te downloaden en ik kom een uurtje later eens kijken dat ie helemaal niets meer doet!
Het verbindingsicoontje voor internet rechts onderin is gewoon actief, maar kazaa haalt nix meer binnen en outlook en explorer doen hun werk ook niet meer, explorer vind geen pagina's meer en outlook vind de pop server niet en blijft hangen op "verbinden met popserver"

Als ik heb gereboot doet alles het weer perfect, nou ja, hooguit een uurtje dan en hetzelfde probleem is er weer |:(

Ik ben niet van plan om 20 keer per dag m'n PC te moeten rebooten, dus heeft iemand een idee of er ergens een instelling is die ik ben vergeten ofzo. Alles volgens boekje gedaan maar probleem blijft.

Zoals ik al zei gaat urenlang surfen prima, maar met kazaa loopt de verbinding vast.

Gebruik trouwens Kerio 2.14 als wirewall, en win98se

Wie kan me helpen?

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 09:03

The Bad Seed

Chaotic since 1983

USB of ethernet modem?
Bij USB kunnen nieuwere drivers een hoop verschil maken.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Is een bekend probleem met windows 98. Moet je een bestandje vervangen door die uit een nieuwere Windowsversie. Weet zo niet welke maar is wel te vinden als je gaat zoeken.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 april 2002 20:51 schreef Marzman het volgende:
Is een bekend probleem met windows 98. Moet je een bestandje vervangen door die uit een nieuwere Windowsversie. Weet zo niet welke maar is wel te vinden als je gaat zoeken.
een bestand :? welk bestandje?

gebruik een ethernet modem

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 21:06 schreef AMDLover het volgende:
[topic=195158/1/25] dit bedoelt hij, echter ben jij op dat moment niet aan het uploaden [naja een heel klein beetje dan] dus ik denk niet dat dit de oorzaak is van je probleem.

Maar je kan de tips die staan in dat topic natuurlijk wel even proberen. :)

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Op donderdag 25 april 2002 21:06 schreef AMDLover het volgende:
een bestand :? welk bestandje?
Ga met de search eens op zoek naar netpptp.sys dan staat er vanzelf wat je moet doen en hoe, werkt perfect!

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

Verwijderd

Topicstarter
Dit zou de oplossing wel eens kunnen zijn :)

Morgen meteen effe proberen, thanx..

Verwijderd

Topicstarter
ErHa bedankt! :) Dit is de oplossing, na het in gebruik nemen van dit bestandje zit ik nu op een upload van al 2 GB
en running :) Perfecto!
Pagina: 1