Kd8 laat ik weer eens commandos gaan spelen, wat ik nou nog steeds nie weet is hoe je (vooral in de verdere levels) zo'n groepje van 3 man uitroeid zonder gepakt te worden.
Verwijderd
Ik zag laatst een uitbereiding liggen in de winkels voor de oudere versies van Commando's. V&D Leeuwarden.
Het kan geloof ik wel, maar weet niet zeker.
Het is me geloof ik wel eens gelukt op de volgende manier:
zet met de green baret dat geluidsboxje ergens naar waar dat groepje langsloopt. Nu is het de kunst om hem op het juiste tijdstip aan te zetten zodat alleen 1 van die achterste soldaatjes hem hoort. Die loopt nu weg en je kunt hem killen.
Het is alleen zo verdomd lastig.
Het is me geloof ik wel eens gelukt op de volgende manier:
zet met de green baret dat geluidsboxje ergens naar waar dat groepje langsloopt. Nu is het de kunst om hem op het juiste tijdstip aan te zetten zodat alleen 1 van die achterste soldaatjes hem hoort. Die loopt nu weg en je kunt hem killen.
Het is alleen zo verdomd lastig.
Klopt op die manier doe ik het ook. Je kan ook met de Sapper een berenklem leggen IN EEN BOCHT. Zodat de gene die de binnenbocht(kan ook buitenbocht zijn weet niet meer zeker
) neemt in de klem loopt. hij gaat dan dood en de rest loopt door. Dan moet je wel weer snel de klem en het lijk ophalen.
Verwijderd
kan eindelijk reageren
Leg je mannen in een bocht in de schiet stand (zodatze schieten als iemand in hun gezichtsveld komt) ALs ze dan langslopen worden ze allemaal afgeknalt.
nobody will survive
Of je knifed iemand iemand met de greenbarret (of je gooit met de duiker) Dan ren je weg tussen jou mannetjes door en die schieten dan je achtervolgers helemaal overhoop
Leg je mannen in een bocht in de schiet stand (zodatze schieten als iemand in hun gezichtsveld komt) ALs ze dan langslopen worden ze allemaal afgeknalt.
Of je knifed iemand iemand met de greenbarret (of je gooit met de duiker) Dan ren je weg tussen jou mannetjes door en die schieten dan je achtervolgers helemaal overhoop
het lukte mij ook maar niet om ze alle drie vast te binden en "op te ruimen" (schieten vind ik geen kunst) en volgens mij kan het ook niet. Idd één keer een klem gebruiken en vervolgens een pakkie peuken neer gooien zodat er ééntje heen loop nu kan je de laatste twee afzondelijk slaan en vastbinden
The Chief
Verwijderd
Hebben we't nu over Commandos 1 of 2? Ik kan me nix herinneren van een pakje peuken in 1..moet toch weeres gaan kijken. Berenklem is de beste methode..maar je moet snel wezen
Of een steentje gooien werkt ook altijd wel in combinatie met de geluidsbox zo dat ze goed afgeleid zijn en dan tjoppe met je commando
ooo wat vind ik dat met toch handig
I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.
Het gaat hier dus over Commandos 1, anders stond er wel een 2 in de topic titel (denk ik). Commandos 2 was gewoon te makkelijk. Denk niet dat iemand daar problemen mee heeft gehad.
Verwijderd
tuurlijk wel...Op donderdag 25 april 2002 20:42 schreef silentsnow het volgende:
kan idd niet
je laat je "sapper" een val klaarmaken over de route die ze lopen en laat ze ermaar in lopen....
Pagina: 1