Ik heb sinds gister opeens geen internet meer, ik kan wel msn en pingen en oulook express werkt ook, alleen als ik Internet Explorer opstart kreeg ik gelijk het scherm dat de pagina niet weergegeven kan worden. Hij probeert de pagina niet eens te vinden.
Als ik een pagina invul, bijvoorbeeld: www.av.com zoekt ie alle extensies af (.com .net .org) zet deze erachter en meld dat de zoekpagina niet gevonden kan worden.
Ik heb al het één en andere in de search gevonden en uitgeprobeerd, zoals
- met nslookup (of zoiets) dns opgevraagd en bij dns in me tcp/ip ingevuld
- ip gereleased en renewed
- andere dns servers ingevuld
Er stond ook iets over een mogelijk corrupte tcp/ip, deze moest ik dan opnieuw installeren, ik kan hem alleen niet verwijderen in XP
Kan dit wel?
Ik heb ook nog Windows 98 op de computer staan en daar werkt internet wel. Dus het ligt niet aan chello, maar duidelijk iets in XP.
Ik heb geen bijzondere veranderingen aan de internet instellingen gemaakt.
Iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?
Als ik een pagina invul, bijvoorbeeld: www.av.com zoekt ie alle extensies af (.com .net .org) zet deze erachter en meld dat de zoekpagina niet gevonden kan worden.
Ik heb al het één en andere in de search gevonden en uitgeprobeerd, zoals
- met nslookup (of zoiets) dns opgevraagd en bij dns in me tcp/ip ingevuld
- ip gereleased en renewed
- andere dns servers ingevuld
Er stond ook iets over een mogelijk corrupte tcp/ip, deze moest ik dan opnieuw installeren, ik kan hem alleen niet verwijderen in XP
Ik heb ook nog Windows 98 op de computer staan en daar werkt internet wel. Dus het ligt niet aan chello, maar duidelijk iets in XP.
Ik heb geen bijzondere veranderingen aan de internet instellingen gemaakt.
Iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?