Kick Off 2002, HET voetbalspel

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Michaelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-07-2025
Hallo allemaal,

Wie van jullie herinnerd zich Kick Off nog ?
Het was m'n absolute lievelingsspel op de Amiga.
Steve Screech heeft Kick Off 2002 geschreven en het is vorige maand uitgekomen. Er zijn helaas maar weinig gedrukt dus of je makkelijk aan een origineel komt weet ik niet.
Natuurlijk heb je een fatsoenlijke joystick nodig, geen gamepad of zo'n soort flight stick.
Er schijnt al sinds 1991 een Kick Off Association te zijn en ze hebben ook een website. De link vond ik in het spel (ik heb een kopietje).
http://www.ko-gathering.com/
Ze hebben ook een forum en daar post Steve Screech en Dino Dini ook. Ik kom er zelf ook pas sinds 2 dagen omdat ik info wou over wat voor joystick te gebruiken. Die info heb ik wel gevonden en dat ding heet dus de Greek stick en in het forum vind je een adres waar je ze kan bestellen.
Nou ja, waarom schrijf ik dit allemaal....
Er waren dus weinig exemplaren gedrukt, dus weinig bekendheid...reviews waren minder, tja met een gamepad is 't te moeilijk....en anco en acclaim willen er niet in investeren en Steve staat bijna op straat.
Er zijn een hoop mensen op dat forum die graag willen dat Kick Off voortleeft en dat wil ik dus ook wel :)
Wie dat nog meer wil moet zeker eens gaan kijken op die site en dan vooral het forum.
Dat was dus de reden...ik snap dat het een beetje reclame is maar ik hoop dat het mag :)

Verwijderd

Voetbal games zijn niet aan mij besteed :r

• Michaelm
realworld voetbal is ook niet echt aan mij besteed.
Maar Kick Off Wel !!! :)

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 20:46 schreef Coroner het volgende:
Voetbal games zijn niet aan mij besteed :r
true, true

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-01 22:25

BreeeZe

Devt

Hou niet echt van voetbal, maar KickOff 2 op AMIGA rulde :P

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:41
Steve Screech heeft Kick Off 2002 geschreven en het is vorige maand uitgekomen. Er zijn helaas maar weinig gedrukt dus of je makkelijk aan een origineel komt weet ik niet.
Er waren dus weinig exemplaren gedrukt, dus weinig bekendheid...reviews waren minder, tja met een gamepad is 't te moeilijk....en anco en acclaim willen er niet in investeren en Steve staat bijna op straat.
Er zijn een hoop mensen op dat forum die graag willen dat Kick Off voortleeft en dat wil ik dus ook wel.
hmmz... als ze zo weinig drukken maken dat mensen het spel wel MOETEN kopieren omdat ze niet aan het origineel kunnen komen zijn ze IMHO commercieel niet echt goed bezig :{

Join het GoT Pulse-Team!

• Michaelm
Je kan het spel wel bestellen in engeland, direct bij anco.
Ik heb dus nu het origineel besteld en 2 van die Greek sticks. Net zoiets als The Arcade van vroeger, in die geest :)

Verwijderd

Heb hem al gehad maar vrijwel direct weer gedelete....was gewoon een re-make van de oude versie en niet echt meer van deze tijd...geef mij maar ISS pro evolution op de PSX of de nieuwe fifa 2002 WC.

• Michaelm
Ik vind de graphics wel aardig en het spelen zelf altijd wel leuk eigenlijk. Nu met die gamepad is wel minder ja, maar de joysticks komen er aan. En tegen elkaar blijft het allerleukste, al moet je dan wel ongeveer even sterk zijn.

• Tampert717
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Tampert717

Wie soll ich das nun mal sagen

Heb zojuist die demo van KO 2002 neergehaald.
Brings back memories :)
Vroeger op de Amiga gigantisch veel KO2 en Goal! gespeeld.
De graphics zijn dan misschien niet van een heel hoog niveau zoals bijvoorbeeld Fifa2002 dat wel is, maar de gameplay die vergoed heel veel. Je hebt heel veel vrijheid.
Op donderdag 25 april 2002 23:23 schreef michaelm het volgende:
Je kan het spel wel bestellen in engeland, direct bij anco.
Ik heb dus nu het origineel besteld en 2 van die Greek sticks. Net zoiets als The Arcade van vroeger, in die geest :)
Heb je ook plaatjes van die Greek sticks??? die Arcades van vroeger waren echt super. Met een gamepad of toetsenbord is het niet te doen.

If you can't convince them, confuse them

• Michaelm
http://www.cmsco.gr/pages/joystick_eu.htm

Da's een link naar de griekse makers waar je ook fotos kan zien. Je kan de sticks en het spel bij anco bestellen.
Het spel kost maar 15,50 euro. De stick 27 euro voor de eerste en 25,50 voor de volgende. Versturen kost 8 euro voor 2 of minder sticks en 17 euro voor meer dan 2.

Neem een kijkje op http://www.ko-gathering.com/ en dan bij het forum effe naar dit topic zoeken.
THE DEFINITIVE GUIDE TO BUYING GREEK STICKS!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10-2025
Kick Off op de Atari ST was zwaar de top
Pagina: 1