Toon posts:

A7N266 probleem: geen beeld.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een Asus A7n266 mobo met een 1800XP processor erop 2*256ddr kingston geheugen.... maar als ik alles erop aansluit dan gaan de koelers draaien maar krijg geen beeld op de monitor.....en de pc gaat zelfs weer binnen 5 seconden helemaal uit. Wat nu???:Ž)

Verwijderd

Fatsoenlijke topictitel plz. Dank U :)

edit:

Ohw ik zie dat je net nieuw bent. Nou welkom op GoT. Wij hebben hier dingen als een FAQ waarin de richtlijnen staan over hoe je topictitel moet zijn enz. en andere gedragsregels bla bla bla :P Maar suc6 met je probleem :) Vind hem namelijk wel een beetje vaag. Heb je wel een goede voeding? (zeg 300 Watt)

Verwijderd

code:
1
2
3
Aantal posts: 3 
Gem. aantal posts/dag: 3 

Welkom,

Lees eerst de faq eens door :Z

• wielhelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:39

wielhelm

80/86 ST bladebladed

uhm kortsluiting mischien?

ruikt het daar ook een beetje branderig?

ps

meer info

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 18:00
Je vorige 2 posts zijn ook al snel gesloten en ik verwacht dat deze het ook niet lang volhoudt. >:)

Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar gebruik de zoek functie eens hier op het forum en anders op google, ilse, ...

-

Verwijderd

Topicstarter
Sorry hoor maar op dit moment wordt ik er een beetje helemaal gek van......

dus excuses voor de topic

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 19:50 schreef kleinduimptje het volgende:
Sorry hoor maar op dit moment wordt ik er een beetje helemaal gek van......

dus excuses voor de topic
Je mag best wel een topic openen voor je probleem hoor maar de meesten vinden het wel handig als je er iets meer info bij zet :)

Verwijderd

Topicstarter
Beste heren ik weet heus wel wat ik doe.... maar omdat ik niet zeker weet hoe ik kan zien of een mobo of processor stuk is ja of nee, maar voor de rest is het moederboard jumperloos en is hij ook buiten de kast met een losse voeding dus kortsluiting nee, irq probleem nee, geheugen probleem nee..... dus als iemand me hiermee kan helpen graag.... en me jennen kan altijd nog :)

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

stekkertje van de koeler op de verkeerde aansluiting :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• rtgo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05-2025

rtgo

Lemmus Lemmus

Probeer eens een andere videokaart (PCI). Krijg je beepcodes?

Life of a Lemmus Total Hardware 1999

Verwijderd

Voedingskabel van HDD, FDD en Moederbord zitten allemaal op de juiste manier aangesloten?
Zijn de insteekkaarten goed aangedrukt?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57
Beetje over je topic titel nadenken mag ook wel hoor. Heb 'm geëdit, als je een ander wil zet je het maar in LA.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
Zitten helemaal geen kaarten in alles geintegreert op mobo...en hij maakt ook helemaal geen geluid... speakerkabel en powerswitch zitten natuurlijk wel op de juiste plaats

Verwijderd

gebruik een andere power swich.
groetjes

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-07 15:02

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Lol, heb t zelfde 4x gehad met mijn a7v266, eerste keer had ik een busje op de verkeerde plek in de kast geschroefd dus maakte die kortsluiting en deed ie niets meer. Daarna 3 x een andere moederplank erin omdat ik steeds het probleem kreeg wat jij kreeg, alleen bij mij viel ie nie uit. Toen maar een ander type moederbord genomen de a7v266-e en sinsdien geen problemo's meer. Ik zou ff terug gaan naar de winkel waar je je mobo heb gekocht
Pagina: 1