Toon posts:

Linux Netscape?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat the Fuck ... Netscape loopt allemaal te kutten .... echt niet relaxt zijn er nog andere browsers voor Linux ???
Die wat beter zijn ???

Verwijderd

zijn er nog andere browsers voor Linux ???
Die wat beter zijn ???

Mozilla, en nee, Mozilla is niet Netscape :)

Verwijderd

Topicstarter
Netscape loopt om de 5 seconde vast wil de helft van de site's niet openen ... schiet dus niet op !

Verwijderd

Topicstarter
Zal eens gaan kijken naar Mozilla

• vlabakje
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-02 21:45
probeer linx eens, ga naar een console en typ lynx

als dit hier staat heb ik een php-generated sig :)

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:30
Maar onder Lynx werkt Tweakers.net niet. Wel bloedsnel trouwens die lynx. Lastig alleen dat je elke keer het frame moet opgeven bij een site met frames. En dat je geen plaatjes ziet is soms ook onhandig :). Vraag me af waarom Netscape 4.7 (linux) bij mij niet met Tweakers.Net werkt, ook het forum doet et niet. Krijg alleen de 'kop- en voettekst' niet de berichten/titels zelf.

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02 11:21

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Je hebt javascript uitstaan.

om de een of andere reden vonden ze 't nodig de HTML client-side te genereren m.b.v. javascript.
m.i. een slechte designkeuze want dat hoor je aan de server kant te houden. maar goed, daar ga ik niet over :+

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:30
Inderdaad, en nu doet ie het wel. (Wel lelijk dat font maar daar kon je geloof ik ook wat aan veranderen). Maar het werkt want dit is gepost vanuit Netscape for Linux !

Verwijderd

ik dacht dat er ook een IE voor linux was.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 26 september 2000 07:55 schreef deur het volgende:
ik dacht dat er ook een IE voor linux was.[/quote]hehe... mickisoft die onder linux progt?

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-02 00:09
Er is wel een IE voor HP-UX..

Ik denk dat ze geen IE voor linux maken omdat ze dan niet het voordeel hebben van volledige integratie in het OS....en dan zal IE wel een stuk minder presteren.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• Aaargh!
  • Laatst online: 18-02 11:21

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 26 september 2000 12:51 schreef blouweKip het volgende:
Er is wel een IE voor HP-UX..

Ik denk dat ze geen IE voor linux maken omdat ze dan niet het voordeel hebben van volledige integratie in het OS....en dan zal IE wel een stuk minder presteren.[/quote]met volledige integratie in het OS bedoelen ze tijdens het starten van het OS alles in 't geheugen laden zodat het net lijkt alsof IE heel snel start :r
Alsof we ram teveel hebben. :(

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Verwijderd

die fonts zijn wel lelijk ja met de standaard fontsets van X... er zijn voor XFree86 < 4.0.1 programmaatjes waarmee je TTF-fonts kunt lezen, en vanaf <a href="http://www.xfree86.org/">XFree86</a> 4.0.1 zit het standaard ingebouwd.. dan heb je alleen nog dat TTF-font-indexerings-programmaatje nodig

helaas weet ik de naam niet meer en ik zit nu ff in windows; misschien kan <a href="http://www.freshmeat.net/">freshmeat</a> je verder helpen..

in ieder geval is het probleem der lelijke fonts verholpen als de TTF's zijn geïnstalleerd... nu nog antialiasing :)

--

en IE 5.5 zou idd voor linux komen heb ik gehoord ja.. maar die zal zeker niet geïntegreerd worden (hoop ik)!
en opensource zal 'ie al helemaal niet worden.. gewoon klote dus.

IE is en blijft slecht. :P

Verwijderd

Wat doen jullie allemaal zo moeilijk:

www.opera.com

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 27 september 2000 12:43 schreef amdr het volgende:
Wat doen jullie allemaal zo moeilijk:

www.opera.com[/quote]Opera 4.0a for Linux Technology Preview 4 is now available!

Here's what Opera for Linux doesn't do yet:
Font handling is still off by a bit, we're working on it
CSS is having problems with inline styles, most important issues are line ends
Frames are nearly perfect, but still not there
Plugins are offset by 2 pixels from the top and left
Window resizing works nicely now
Forms don't resize properly.
Clicking back on a page with forms controls with the page anywhere but flush with the top puts the controls in the wrong place
<TEXTAREA> field don't properly get deleted
Opera crashes a bit more now than the previous version.
Printing is temporarily removed in most places

Goeie keuze dus...?

Verwijderd

Ja, je keek naar de beta versie!

• Longbowh
  • Niet online
er is alleen maar een beta voor Linux....

Verwijderd

Als je gebruikt maakt van Gnome zou ik Galeon eens uitproberen. Snel en klein browsertje dat gebruikt maakt van Gecko, de rendering engine van NS 6.
Pagina: 1