Nou, ik heb wat gevonden.
Het eerste plaatje dat ik zag was dat in de conrad catalogus, en ziet er ongeveer zo uit

Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat dat goed werkt.
Maar nu heb ik nog meer gezien.

Dit ziet er beter uit. Mooi wat oppervlakte, en ook kan ik me voorstellen dat hier de flow van links onder naar rechts boven niet slecht is. Met een redelijke koperen kernt zal ook de geleiding van boven naar onderen zeer goed zijn.
Op de website van Innovatek staat echter ook dit aanzicht

En alleen staat dat platte blokje daar, net zoals in de conrad catalogus.
En dat dikke blok komt van Mega2 is deze weer
En dat dikke blok is volgens mij de koolance. En niet de innovatech.
Er staat dus een Koolance blok bij de set van Innovatech op de site mega2. Hier klopt dus iets niet.
En dan zetten ze onderaan dat de foto's af kunnen wijken van het product. Zeker niet alleen de foto's maar ook de specs als ze een ander blok hebben.
Op de site van innovatech zelf is dat blok niet te zien. Alleen dat dun exemplaar.
[edit]
Er zijn twee verschillende blokken op de site van innovatech. 1dunne, en 1dikke. Die ik zei dat dat plaatje van koolance was blijf ik bij. Want op de site zelf staat een ander dik blok
Zorg dat je dat dikke blok krijgt, Dat is zeker beter. Ik gan niet nog een keer zeggen dat het kut is, want dat kon toch wel eens fies tegen vallen. Wel moeten de mannen van mega2 zich flink schamen met die foute plaatjes. Al staat het erbij.