iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Je zal wel een of ander vaag progje geinstalleerd hebben, je kunt ook eerst een regcleaner gebruiken en kijken of het verbetert.Kan dit zo maar van het ene op het andere moment.
Zou best kunnen dat er gewoon te veel zut op staan (best veel dingetje (software) uitgeprobeerd en weer gedelete..Op donderdag 25 april 2002 19:12 schreef _LOSS_ het volgende:
Je moet je bak altijd netjes houden.
Anders draait het voor geen meter.
Maar inprinciepe zou ie het gewoon moeten doen.
Nog een voorbeeld: als ik met sound forge iets aan het copy/pasten ben hoef ik niet te proberen om ook ff een msn beriche te versturen, want dat duurt gewoon zo lang. Terwijl ik er 100% van overtuigd ben dat dat eerst altijd wel gewoon kon.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
je hebt dus duidelijk je hele register naar de maan geholpen. Probeer een regcleaner programma te draaien, dit zal wel helpenOp donderdag 25 april 2002 19:15 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat er gewoon te veel zut op staan (best veel dingetje (software) uitgeprobeerd en weer gedelete..
Maar inprinciepe zou ie het gewoon moeten doen.
hehe.. thnx.. gonna need it.Op donderdag 25 april 2002 19:15 schreef ByMeSDy het volgende:
Viel spass met backuppen
NU benk toch wel blij dat die 16x brander alles in 5 min brand...
Waarschijnlijk wel een extra doodsje cdtjes nodig
Verwijderd
je kunt het eerst met REGcleaner programma's proberen. Zoek hier daar maar eens op, en op google.Op donderdag 25 april 2002 19:19 schreef Phydomir het volgende:
[..]
hehe.. thnx.. gonna need it.
2.2 miljoen keer gedownload en 94% UP...
zal dus wel een goed proggie zijn.
Verwijderd
check.. ff installenOp donderdag 25 april 2002 19:30 schreef Agnostic het volgende:
ook even ad-aware draaien. Als je veel gedownloade software hebt geinstalleerd en weer verwijdert blijft er vaak allerlei shit staan die onzichtbaar op de achtergrond blijft draaien.
reg = clean
Ad-Aware found 15 files (some ad coockies) = deleted.
result = false
het heeft niet mogen baten.
Ik ga maar es kijken wat ik wil back-uppen
(bleh.. mijn documenten = 16 gig
*slik... maar 9 gig back-uppen (zitten wel 6 divxjes bij)Op donderdag 25 april 2002 19:19 schreef Phydomir het volgende:
[..]
hehe.. thnx.. gonna need it.
Verwijderd
Tja.. zou wel kunnen. Maar ik ben van plan om binnenkort wat nieuwe hardware te gana kopen (dvd speler, kt333 mobo en een nieuw beeldscherm), dus dat heeft odm weinig zin.Op donderdag 25 april 2002 21:43 schreef Sabbie het volgende:
Als je nu toch al alles aan het het back up'pen bent, kun je misschien net zo goed opnieuw je w2k opnieuw installeren en dan een image maken (als je dat nog niet hebt gedaan).