Systeem van het ene op het andere moment brak

Pagina: 1
Acties:

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:09
Ok, ten 1e, ik heb het systeem uit m'n sig.

Maar een paar dagen geleden heb ik wat problemen gehad met het bakkie, vastlopers ed. en nu is ie niet meer vooruit te branden.

Kan dit zo maar van het ene op het andere moment.

Nu doet ie bv. 10 min. om een divxtje uit te pakken terwijl ie daar eerst nog niet eens de helft van de tijd over deed.

Ik zit er nu aan te denken om hem nu maar weer es helemaal leeg te gooien. Tis namelijk ook een beetje een zooitje op m'n HDD's.

Of zou ik eerst nog wat andere opties langs moeten gaan om te kijken of dat het is.
Alleen kan ik me niet precies herinneren sinds waarneer dit nou is dus software uninstallen om te kijken of het daar aan ligt heeft weinig nut.

Edit: draai Win2k + SP2 btw

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Verwijderd

Je moet je bak altijd netjes houden. :)
Anders draait het voor geen meter. :D

Verwijderd

dit lijkt me idd een software probleem, een frisse reinstall van je bak zal hem goed doen ;). Viel spass met backuppen :Y)
Kan dit zo maar van het ene op het andere moment.
Je zal wel een of ander vaag progje geinstalleerd hebben, je kunt ook eerst een regcleaner gebruiken en kijken of het verbetert.

• Phydomir
Op donderdag 25 april 2002 19:12 schreef _LOSS_ het volgende:
Je moet je bak altijd netjes houden. :)
Anders draait het voor geen meter. :D
Zou best kunnen dat er gewoon te veel zut op staan (best veel dingetje (software) uitgeprobeerd en weer gedelete..
Maar inprinciepe zou ie het gewoon moeten doen.

Nog een voorbeeld: als ik met sound forge iets aan het copy/pasten ben hoef ik niet te proberen om ook ff een msn beriche te versturen, want dat duurt gewoon zo lang. Terwijl ik er 100% van overtuigd ben dat dat eerst altijd wel gewoon kon.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 19:15 schreef Phydomir het volgende:

[..]

Zou best kunnen dat er gewoon te veel zut op staan (best veel dingetje (software) uitgeprobeerd en weer gedelete..
Maar inprinciepe zou ie het gewoon moeten doen.
je hebt dus duidelijk je hele register naar de maan geholpen. Probeer een regcleaner programma te draaien, dit zal wel helpen ;).

• Phydomir
Best wel een n00b actie van mezelf eigenlijk.. ik vervloek altijd mensen die hun pc niet in orde kunnen houden en nu gebeurd het me zelf :P

• Phydomir
Op donderdag 25 april 2002 19:15 schreef ByMeSDy het volgende:
Viel spass met backuppen :Y)
hehe.. thnx.. gonna need it.

NU benk toch wel blij dat die 16x brander alles in 5 min brand...
Waarschijnlijk wel een extra doodsje cdtjes nodig :(

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 19:19 schreef Phydomir het volgende:

[..]

je kunt het eerst met REGcleaner programma's proberen. Zoek hier daar maar eens op, en op google.

• Phydomir
Kep er net al een van downlaod.com af gehaald.
2.2 miljoen keer gedownload en 94% UP...

zal dus wel een goed proggie zijn.

Verwijderd

ook even ad-aware draaien. Als je veel gedownloade software hebt geinstalleerd en weer verwijdert blijft er vaak allerlei shit staan die onzichtbaar op de achtergrond blijft draaien.

• Phydomir
Op donderdag 25 april 2002 19:30 schreef Agnostic het volgende:
ook even ad-aware draaien. Als je veel gedownloade software hebt geinstalleerd en weer verwijdert blijft er vaak allerlei shit staan die onzichtbaar op de achtergrond blijft draaien.
check.. ff installen :P

• Phydomir
ok...

reg = clean
Ad-Aware found 15 files (some ad coockies) = deleted.

result = false :(

het heeft niet mogen baten.

Ik ga maar es kijken wat ik wil back-uppen

(bleh.. mijn documenten = 16 gig :( )

• Phydomir
Op donderdag 25 april 2002 19:19 schreef Phydomir het volgende:

[..]

*slik... maar 9 gig back-uppen (zitten wel 6 divxjes bij)

Verwijderd

Als je nu toch al alles aan het het back up'pen bent, kun je misschien net zo goed opnieuw je w2k opnieuw installeren en dan een image maken (als je dat nog niet hebt gedaan).

• Phydomir
Op donderdag 25 april 2002 21:43 schreef Sabbie het volgende:
Als je nu toch al alles aan het het back up'pen bent, kun je misschien net zo goed opnieuw je w2k opnieuw installeren en dan een image maken (als je dat nog niet hebt gedaan).
Tja.. zou wel kunnen. Maar ik ben van plan om binnenkort wat nieuwe hardware te gana kopen (dvd speler, kt333 mobo en een nieuw beeldscherm), dus dat heeft odm weinig zin.

Pagina: 1