udma66 HD en DVD --> udma33?

Pagina: 1
Acties:

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-04 22:37
Ik heb een probleempje met mijn HD en DVD-ROM snelheid nadat ik de IDE configuratie gewijzigd heb. Mijn huidige configuratie is:
IDE1:
master: Quantum Fireball HD (UDMA66)
slave: Pioneer 106s DVD (UDMA66)

IDE2:
master: Creative 24X CD-ROM

aan IDE1 zit een ATA66 kabel en DMA staat aan op alle drives, dit alles op een KT7A met duron 800 en met de laatste 4-in-1 drivers geinstalleerd.

De HD scoort met SiSandra maar 7500 punten en is dus trager dan udma33 (was eerst iets van 13000(udma66)). De DVD is ook trager, hij is nu trager dan de 24x creative...

Het lijkt erop dat IDE met ATA33 draait! Hoe los ik dit op??

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

weet je zeker dat de dvd udma66 ondersteunt :?
ik dacht dat het maar 33 was.
haal de dvd los en je weet het :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Initial G
Op donderdag 25 april 2002 18:34 schreef chucky666 het volgende:
weet je zeker dat de dvd udma66 ondersteunt :?
ik dacht dat het maar 33 was.
haal de dvd los en je weet het :)
ja dat weet ik zeker, als ik hem loshaal zal de performance wel weer goed zijn, maar dat wil ik niet, want de CD-rom werkt niet samen met de DVD op een IDE poort (niet met DMA i.i.g.)

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Als ik jou was zou ik zowiezo de harde schijf of in zijn eentje laten hangen of met een andere HD, en die 24x creative evt. vervangen voor een goedkope brander, die wel samenwerkt met je pioneer dvd??

• Initial G
Op donderdag 25 april 2002 19:32 schreef Tha_ExOrCiSt het volgende:
Als ik jou was zou ik zowiezo de harde schijf of in zijn eentje laten hangen of met een andere HD, en die 24x creative evt. vervangen voor een goedkope brander, die wel samenwerkt met je pioneer dvd??
dat zou ik ook wel willen, maar ik moet me voorlopig hier mee redden, het moet toch kunnen?!

Verwijderd

Je datatransfer zal dan niet boven de 33MB/s liggen. Opzich geen probleem toch sinds je HDD slomer is dan 33MB/s
Pagina: 1