ASUS A7V333 + AMD 1900 XP

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• STING
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 12:46
Ik heb zojuist bovenstaande aangeschaft.
Na alles geinstalleerd te hebben, zie ik in motherboard monitor en in het BIOS een CPU temperatuur van 68C!

Dit is toch veel te veel of niet?

De processorkoeler is een Coolermaster DP5-7H53F-0C.

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03 12:45

Jan Laros

Aerschtuner

Kijk even of de heatsink er goed op zit en of er koelpasta tussen het blok en de CPU zit. Een andere tip is om de roze kauwgumzooitroep die er standaard op zit met een creditcard oid ervan af te peuteren. Als je proc dan nog zo warm blijft, kun je het beste even een andere koeler proberen, want dan is je koeler misschien brak. :) Succes iig.

• STING
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 12:46
Ik heb em laten assembleren door Mycom, met andere woorden, zoveel hardware kennis heb ik niet.

Wat is de normale temperatuur dan voor een 1900+ XP?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57
Weet je zeker dat je de search niet hebt gebruikt? Kijk bijvoorbeeld hier eens, iemand met exact dezelfde processor, moederbord én koeler. Nu wil ik niet zeggen dat je maar geen topics moet gaan openen, maar dit onderwerp is uit den treure behandeld en langs geweest. Tips a plenty te vinden. Als je aan kan geven dat je van alles en nog wat hebt geprobeerd en het probleem is er nog steeds, dan open je maar weer een topic, dat lijkt me wel eerlijk, okay? :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.