Zoals de titel al zegt, IE doet echt heel raar; Ik heb nl. het volgende probleem: Als ik op Internet wil, dan kan IE de "server niet vinden". OK, ik dus kijken of de lampjes op mijn modem oranje branden (is zo'n Com21 van Essent), niet het geval dus. Toen heb ik Quake III opgestart om te zien of ik multiplayer games kon vinden en ja hoor. Er was dus niks mis met de kabel of server. Ik heb verder nog een 2e PC aan deze gekoppeld, met die 2e wordt Internet gedeeld (WinME) mbv een cross-link kabel. Op de 2e PC kon ik wel gewoon via IE op internet komen.......heel vaag.
Tot daaraantoe ging mijn kennis eigenlijk een beetje, dus ik dit topic: "[topic=472580]" geopend en opgevolgd en dat werkte dus ook.
Nu het probleem: Ik kan steeds niet op Internet, behalve als ik via extra->Internet-opties steeds de proxy-server en automatisch configuratie script uitschakel, het vreemde is zodra ik IE afsluit, vinktie automatisch die 2 vakjes vrolijk weer aan, waardoor ik dus niet direct op Internet kan komen....
Tot daaraantoe ging mijn kennis eigenlijk een beetje, dus ik dit topic: "[topic=472580]" geopend en opgevolgd en dat werkte dus ook.
Nu het probleem: Ik kan steeds niet op Internet, behalve als ik via extra->Internet-opties steeds de proxy-server en automatisch configuratie script uitschakel, het vreemde is zodra ik IE afsluit, vinktie automatisch die 2 vakjes vrolijk weer aan, waardoor ik dus niet direct op Internet kan komen....