Toon posts:

Internet Explorer doet raar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de titel al zegt, IE doet echt heel raar; Ik heb nl. het volgende probleem: Als ik op Internet wil, dan kan IE de "server niet vinden". OK, ik dus kijken of de lampjes op mijn modem oranje branden (is zo'n Com21 van Essent), niet het geval dus. Toen heb ik Quake III opgestart om te zien of ik multiplayer games kon vinden en ja hoor. Er was dus niks mis met de kabel of server. Ik heb verder nog een 2e PC aan deze gekoppeld, met die 2e wordt Internet gedeeld (WinME) mbv een cross-link kabel. Op de 2e PC kon ik wel gewoon via IE op internet komen.......heel vaag.
Tot daaraantoe ging mijn kennis eigenlijk een beetje, dus ik dit topic: "[topic=472580]" geopend en opgevolgd en dat werkte dus ook.
Nu het probleem: Ik kan steeds niet op Internet, behalve als ik via extra->Internet-opties steeds de proxy-server en automatisch configuratie script uitschakel, het vreemde is zodra ik IE afsluit, vinktie automatisch die 2 vakjes vrolijk weer aan, waardoor ik dus niet direct op Internet kan komen....

Verwijderd

installeer eens IE opnieuw doet wonderen *D

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, dat heb ik al eerder geprobeerd, maar ik kon dus geen verbinding krijgen met de Microsoft servers toen. Nu heb ik het weer geprobeerd en hij werkt wel gewoon...... vreemd... Anyways, thnx voor de reply

(Ik voel me wel een beetje lullig, heb ik zo'n heel verhaal getypt, blijkt dat een upgrade voldoende was |:( )

Verwijderd

Topicstarter
:'( Toch niet, hetzelfde probleem krijg ik nog steeds.

Bovendien geeftie de frontpage van Tweakers heel vreemd aan... (ander lettertype, links bovenin zijn verdwenen)

Verwijderd

vreemd...
heb je geen programma geinstalleerd staan die met de installatie een soort "foto" maakte van je computer met zijn instellingen en dat je dan niks meer kan veranderen omdat dat programma alles trug zet?

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, het enige wat ik geinstalleerd heb is een client voor distributed computing (foldit nog iets). Ik ga hem ff uninstallen en kijken wat er gebeurd...

edit:

Gedaan, maar het heeft niets gewerkt.....Ik ga nu ff een nieuwe virusscanner downloaden en nog een keertje checken
Pagina: 1