Toon posts:

netwerkkaart in andere slot. nu doetie niet meer ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

een vriend van me heeft vandaag zn geforce ontvangen maar moest de netwerk kaart een slot verplaatsen omdat de koeler zo groot is. MAar nu krijgt hij een geel uitroep teken te zien in windows xp bij zn netwerkkaart.. Hij heeft al van alles geprobeerd zoals deleten en weer opnieuw detecteren.
Maar dat werkt nie.. xp zegt ook dat hij geen nieuwere drivers ken vinden en CODE 10! ofzo..

kan iemand wat tips geven.. het gaat om een realtek kaart en volgens mij ist nie zo'n heel groot probleem

Verwijderd

Gewoon nog een ander slot proberen.
Is het een netwerkkaartje van @home?
Op de cd staan hier ook drivers voor.
Anders gewoon ff downloaden bij Realtek.

Verwijderd

Topicstarter
Hij heeft @home ja. Maar hij kan niet downloaden heh.. geen internet nu

Verwijderd

DOH! *feels stupid!*

Ik had echt een anders slot geprobeerd. Kan zijn dat dat pci slot toevallig zo'n Realtek kaartje niet accepteerd.
Ik had iig op de @home cd gekeken en die shit geinstalleerd.Na herstarten kijkt ie met een progie al je verbindingen en dan vraagt hij je of je de software wil installen. annuleren dus.

Soms heeft XP gewoon een push nodig. (bijv. door driver te installeren ziet hij een apparaat)

suc6

Verwijderd

Topicstarter
Kep verteld dattie em gewoon weer in de orginele slot moet doen.. dan uninstallen van die kaart.. en dan gewoon in ander slot proppen.. Want nu denkt xp waarschijnlijk dat er 2 realteks inzitten .. lol
en gelijk de tips van jullie. .dan komtie er wel uit

Verwijderd

voor dat je een netwerkkaart gaat verwijderen of gaat verplaatsen moet je eerst de instalatie (drivers) van de kaart verwijderen. dit voor komt register fouten *D en das nie zo fijn >:)
Pagina: 1