Toon posts:

goede merken ook op beurzen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, misschien een n00b-vraag..maar goed, om mijn pc wat minder lawaai te laten maken (k heb nu standaard coolermaster op AXP1800 en coolermaster casefan..) is me dus aangeraden om voor een Zalman-cooler en Enermax voeding te gaan..

Nou is de CNPS6000CU van Zalman al in bestelling, maar k hoorde dat je voor goeie koeling een goeie airflow in je kast moet hebben voor die dingen.. dus..papst fans..enermax voeding.. zijn jullie die dingen/merken welleens op PC discount beurzen?
Over 2 weken is zo'n beurs hier en vroeg me dus af of ik beter kan bestellen of kan wachten tot de beurs...

Verwijderd

Met een beetje geluk zijn die dingen er gewoon op zo een beurs, dus ik zou ff 2 weekies wachten, en als je nix gevonden hebt kan je het altijd nog bestellen :)

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

jep :)
die zijn te verkrijgen op de beurs.
tenminste hier in rotterdam en utrecht wel, dus dat zullen meestal wel dezelfde stands zijn :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 april 2002 17:42 schreef chucky666 het volgende:
jep :)
die zijn te verkrijgen op de beurs.
tenminste hier in rotterdam en utrecht wel, dus dat zullen meestal wel dezelfde stands zijn :?
hmdaz mooi.. maar dan ook een groot assortiment van dat merkspul?

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:35
Op de beurzen zoals in de RAI (op 27 april) in Ams. heb je een kleine kans op het vinden van koelers zoals die van Zalman volgens mij.

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 20:21

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Ik ben wel 'ns op zo'n PC Discount geweest, meerdere malen, maar ik vond het echt een :r - beurs.

Aanstaande zaterdag ga ik naar de PC-Dumpdag, in de Rai. Vorige keer dat ik er was had ik het er erg naar m'n zin.

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op donderdag 25 april 2002 17:45 schreef WelcomeHome het volgende:

[..]

hmdaz mooi.. maar dan ook een groot assortiment van dat merkspul?
meestal moet je wel ff zoeken om te vinden wat je wilt :(
vragen is meestal makkelijker :)
maar ik heb tot nu toe altijd wel gevonden wat ik zocht(of beter).

maar ik vraag me af wat al die #@$%#stands van die telefoon frontjes altijd op de computer beurs doen :?
het worden er iedere keer meer :(

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op donderdag 25 april 2002 17:47 schreef DenniZ-X het volgende:
Ik ben wel 'ns op zo'n PC Discount geweest, meerdere malen, maar ik vond het echt een :r - beurs.

Aanstaande zaterdag ga ik naar de PC-Dumpdag, in de Rai. Vorige keer dat ik er was had ik het er erg naar m'n zin.
Vorige pc dumpdag was ik er ook :)
Op donderdag 25 april 2002 17:49 schreef chucky666 het volgende:
maar ik vraag me af wat al die #@$%#stands van die telefoon frontjes altijd op de computer beurs doen :?
het worden er iedere keer meer :(
Idd vet irritant is dat |:( Gaat nergens meer over

iStockphoto

Pagina: 1