Toon posts:

VIA Eden -> Welke kast?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om van dit moederbord een simpel budget systeempje te maken voor familie.
Ik heb zon beetje alles al, alleen moet nog wel een compatibele kast hebben. Ik heb wel nog een laser miditower staan, maar hierbij zitten de gaten voor de poorten totaal verkeerd...

Het moet vooral een goedkope kast zijn, dus zo rond de €50 of minder. Bovendien moet ie in nederland goed te krijgen zijn, dus helaas niet zoals in de lijst met compatibele kasten op de via site staat, deze zijn bijna niet te krijgen!

Welke kasten zijn geschikt? En waar te koop?
Klein vraagje met hopelijk een klein antwoord!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-07 15:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

hier loopt een inkoopactie voor...

[topic=459888/1/25]

[topic=475862/1/25]

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 april 2002 17:57 schreef beschuitfluiter het volgende:
hier loopt een inkoopactie voor...

[topic=459888/1/25]

[topic=475862/1/25]
dus helaas niet zoals in de lijst met compatibele kasten op de via site staat, deze zijn bijna niet te krijgen!
Daar was ik me van bewust, maar dat zijn dus kasten die hier niet zo te krijgen zijn, of verschrikkelijk aan de prijs zijn.. graag dus andere suggesties

• PhatFish
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-01 16:01

PhatFish

and, uhm......Moo

Hier gaat tijd en een beetje geld in zitten, maar mayb kun je zelf een wrede kast maken >:)

...

Verwijderd

Topicstarter
zoals ik al kort zei, het wordt een kastje voor een familielid.. dus ik was niet van plan om zelf een vette kast eromheen te bouwen, en denk ook niet dat dat erg gewaardeerd wordt omdat het nogal basis is :P (voor mn eigen ga ik dat natuurlijk wel doen.. die wordt zo vet mogelijk, en helemaal fanless :D)

Maar dus nogmaals (;(): Welke cases zijn compatible?

Verwijderd

Topicstarter
Iemand??? ;(
de inkoopactie nadert al zn einde :'(

edit:
of was het nou naderd? pfft klote nl :P

Verwijderd

misschien gewoon een normale kast dr om heen bouwen en dan wit schilderen :? denk dat je dat het beste kan doen
Pagina: 1