[headphone] Lengte kabel verminderen?

Pagina: 1
Acties:

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 15:51

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Ik ben een Sony MDR-V300 hoofdtelefoon.( zie pic )

Afbeeldingslocatie: http://www.meendering.demon.nl/zooi/imp350/imp06.JPG
Deze heb ik aan mijn mp3cdspeler (iRiver Imp350) hangen.... :9
Deze combo is echt vet, goed geluid en dikke bassen... 8-)

Nu zit ik met het probleem dat er aan de hoofdtelefoon 3meter kabel aan hangt... |:(
Best wel irritant, vooral als je in de bus zit....
Weet iemand hier een goede oplossing voor zonder evt. kwaliteits verlies in de kabel?

Whatever.

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 13:56

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Kabel afknippen is zonde, dus ik zou zeggen tie-rib eromheen. Sim-pel!

Verwijderd

mooi dingske!!! is da niet zo ding die DJ's ook gebruiken??

maaruh een tai-ribje is het makkelijkst... en als je goed kan solderen, wel korter maken denk ik. Gewoon naar de elek. zaak gaan en daar vraag je om die plug

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Zeg maar tie-rap jongens :), maareuh, idd knoop zo'n ding eromheen ofzo, beetje netjes oprollen je kent het.

Je zou kunnen inkorten maar dat is idd niet zo verstandig, tenzij je aan die 1.5 meter echt genoeg hebt en het netjes soldeert, en ff een stukje krimpslang eromheen doet.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 15:51

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Op donderdag 25 april 2002 17:20 schreef TheLemon het volgende:
Kabel afknippen is zonde, dus ik zou zeggen tie-rib eromheen. Sim-pel!
Het is wel simpel, maar krijg ik dan geen last van spoelvorming? Of valt dat reuze mee? :?

-CHiLLeR- > Er staat bovenop "Studio Monitor", zal wel voor deejays zijn jah.... maar ook goed voor thuis gebruik...
Het systeem is aardig gesloten, dus niemand kan haast de geluiden horen. :o

Whatever.

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 13:56

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Op donderdag 25 april 2002 17:27 schreef Hydraulik-Phunk het volgende:
Zeg maar tie-rap jongens :), maareuh, idd knoop zo'n ding eromheen ofzo, beetje netjes oprollen je kent het.

Je zou kunnen inkorten maar dat is idd niet zo verstandig, tenzij je aan die 1.5 meter echt genoeg hebt en het netjes soldeert, en ff een stukje krimpslang eromheen doet.
No offense, maar liever: tie-wrap dan en krimpkous...

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 17:28 schreef meendering het volgende:
Het is wel simpel, maar krijg ik dan geen last van spoelvorming? Of valt dat reuze mee? :?
valt reuze mee, je maakt er ook geen spoel van he :)
iig NIET afknippen
-CHiLLeR- > Er staat bovenop "Studio Monitor", zal wel voor deejays zijn jah.... maar ook goed voor thuis gebruik...
Zal wel mee vallen. Die echte DJ krengen zijn niet meer normaal duur. maar dr zal echt wel een DJ zijn die dr mee draait ..[/quote]
Het systeem is aardig gesloten, dus niemand kan haast de geluiden horen. :o
Uhh, jah.. das prettig voor op school ;)

• MidiMaze
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-07 15:17

MidiMaze

Doe iets goed, of doe het niet

ik zou naar een elektro winkel gaan en een vergulden jack plug kopen die in je mp3 ding past en die der aan solderen, als je dat netjes kan tenminste, anders is het zonde van zo'n koptelefoon.... :) , grote kans anders dat ze het wel voor je willen doen. een tie-rap ziet er trouwens ook niet uit :)

blabla

• Adion
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:27
De serie voor DJ's begint bij de MDR-V500, een nadeel voor DJ's van deze is bijvoorbeeld dat er blijbkaar aan elk oor een draad hangt.
Bij de meeste DJ koptelefoons hangt de draad aan 1 kant, zodat hij minder in de weg zit.

Afknippen lijkt mij ook maar zonde, dus zoals iedereen hier al zegt gewoon netjes bij elkaar doen.
Ik denk niet dat je dan kwaliteitsverlies hebt, en als je twijfelt kan je het toch gemakkelijk eens proberen en luisteren.

VirtualDJ 2026 - Fast Image Resizer - Instagram

Pagina: 1