Toon posts:

Samsung a400, wie heeft/kent deze tel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vriendin heeft bovenstaande tel besteld...

Is het iets? Volgens Samsung is het een "Lady-phone",
met cycluskalender enzo :7

Iemand ervaring met deze telefoon?

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-01 21:36

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Heb hem zelf ook gehad, werd er alleen een beetje gek van. STanfby-tijd is om van te huilen. Haalt net 1 tot 1.5 dag, nou slaap ik vaak niet thuis dus om nou elke keer met die lader te zeulen.

En het feit dat hij zo mooi klein is veranderde langzaam maar zeker in ergernis. Hij was zo klein dat ik het niet voor elkaar kreeg om hem met 1 hand open te krijgen.

Al met al was het best een fijne telefoon, had zelf de blauwe, maar daar werd ik gek van en ben dus terug gegaan naar Nokia.

Bennie gek, ben een koe!

Verwijderd

Cycluskalender? sick :D Zou dat niet de gewone kalender zijn?

• Kiki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-03 16:41
Mijn moeder heeft deze telefoon. Ze is er best tevreden over. Alleen die standby tijd daar klaagt ze over. Die is veels te kort. Ze moet de telefoon elke dag opladen.

Verwijderd

gastje uit me klas liep ermee te patsen totdat ik vertelde dat het een ladyphone was (hij begreep die cycluskalender al niet ?: ) nu heeft hij um verkocht en loopt met een gare 8210 rond

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-03 21:44
deze wordt toch standaard met twee accu's geleverd? Voor de rest is het idd een vrouwen-telefoon

no comment

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Nee, die extra batterij zit bij de A300 (die met dubbele display). Bij de A400 zit wel een headsetje in de doos.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
maaruh, die batterij gaat dus neit echt lang mee als ik het hier zo hoor. Wel een slechte zaak vind ik, maar het schijnt volgens de site wel een li-ion batt. te zijn :?

Wordt dus elke dag/2 dagen opladen, das wel minder voor d'r...

We zullen zien, hij wordt waarschijnlijk volgende week geleverd.

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

dat ding is ook alleen in diep donkerrood verkrijgbaar, dat geeft wel een heel romantische look.

Afbeeldingslocatie: http://ixbt.stack.net/mobile/phonemodel/images/samsung/sgh-a400/a400ixbt.jpg

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• vooghel
  • Laatst online: 22:28

vooghel

Cunning linguist

Op zaterdag 27 april 2002 09:20 schreef aardbeix15 het volgende:
dat ding is ook alleen in diep donkerrood verkrijgbaar
Nee hoor, kijk maar op de site van de A400, daar staat bij Technische Informatie o.m. het volgende:
Kleuren: Rood, wit, zwart en blauw

Nederlands is makkelijker als je denkt.

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb hem een tijdje geleden bij Phonehouse in de special edition gezien, Máxima-oranje.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1