Ik heb dus mijn fans van mijn proc en voeding op 7 volt lopen (met schakelaartjes), volgens mij zit het met de temp van mijn proc wel ok (heatsink blijft gewoon koud, ook stressed) maar de lucht uit mijn voeding wordt toch wel merkbaar warmer.....
Vooral als ik die fan weer even op 12 volt zet is de lucht die er uit stroomt toch wel redelijk warm...
Kan iemand mij vertellen wat er met een voeding gebeurd als deze te warm wordt?? Fikt ie dan door en sloop je dan gelijk al je andere hardware die erop zit?? Of krijg je eerst vage errors enzo (dat zou beter zijn dan alles in 1 keer opblazen
)
En maakt het nog veel uit voor de warmte ontwikkeling in de voeding of er veel/meer apparaten draaien?? Ik kan em natuurlijk altijd op 7 votl zetten als ik een cd-tje moet branden of een dvd-tje ga kijken.
Ik vind het een beetje eng allemaal
ik heb nl een arme student en kan het me niet veroorloven mijn complete pc te slopen.
(ik heb dus niks van temp sensoren op mijn mobo, dus ik kan geen temps geven)
Vooral als ik die fan weer even op 12 volt zet is de lucht die er uit stroomt toch wel redelijk warm...
Kan iemand mij vertellen wat er met een voeding gebeurd als deze te warm wordt?? Fikt ie dan door en sloop je dan gelijk al je andere hardware die erop zit?? Of krijg je eerst vage errors enzo (dat zou beter zijn dan alles in 1 keer opblazen
En maakt het nog veel uit voor de warmte ontwikkeling in de voeding of er veel/meer apparaten draaien?? Ik kan em natuurlijk altijd op 7 votl zetten als ik een cd-tje moet branden of een dvd-tje ga kijken.
Ik vind het een beetje eng allemaal
(ik heb dus niks van temp sensoren op mijn mobo, dus ik kan geen temps geven)