Redelijk????

Pagina: 1
Acties:

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:36
Is dit een beetje redelijk: Pentium 500,64mb sdram,8.4 gb HD,16 bits sound,monitor 19",toetsen bord en muis,floppy 3.5,cd rom 54x,cd writter 8x4x32 hp,scanner canon cp 3.7,windows 98 se cd met licentie,en nog garantie,werkend te zien,omgeving Tilburg.Vraagprijs fl 3500.-

Audentia

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:36
Mwoah.. weet je nog niet welk merk geheugen, mobo e.d. erin zit.
Voor de rest, voor die prijs kun je zelf ook een Duron 650 systeem aanleggen. En dan heb je alles nieuw. Kzou het zelf niet doen.

Verwijderd

nehh... vind het niet redelijk.

1] 64 mb is zonde, zou minimaal 128 doen.
2] 8,4 gig. is nou niet echt veel
3] 16 bit sound, hmm klinkt oud.
4] Vidoekaart? Ik zie nergens een videokaart staan, terwijl dit denk wel 1 van de belangrijkste dingen in een computer is, vooral als je een beetje van gamen houd.

Denk dat je voor hetzelfde bedrag een heel leuk ander systeem kan samenstellen, denk bijvoorbeeld aan amd, misschien een thunderbird of zoals vorige reactie een duron.

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:36
Dat dacht ik dus zelf ook, iemand vroeg het aan mij, ik vroeg ook meteen naar de videokaart en mobo. Hij gaat het niet kopen. Temeer omdat hij al een hd, videokaart, cd speler, brander enzow heeft. Dus ik heb hem een duron 700, abit kt7, 64(/128) mb ram en een midi tower kast voorgeschoteld!

Audentia