Toon posts:

[php] bibit/paymentplaza error 3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jongens het spijt me echt dat ik jullie hiermee moet lastig vallen maar het begint onderhand haast te krijgen nadat ik al een week wacht op een reply via mail van de supportafdeling of dat ze eindelijk eens de telefoon opnemen.

Ik maak een winkelsite met een betaalaccount bij bibit via paymentplaza.nl, uiteraard met gebruikmaking van die fijne bibitclass.

Echter nu krijg ik bij een sendorder naar https://secure-test.bibit.com/jsp/merchant/xml/paymentService.jsp continue deze error:
code:
1
xml error: 3 - No reply from server, check connection & url

Vul ik mijn eigen server in bij merchantURL dan krijg ik heel fijn deze error:
code:
1
xml error: 11 - XML error in given string on line 20 column 15. Reason:not well-formed (invalid token)

wat niet raar is want die heeft de source van een webpage terug. Maar het versturen gaat dus wel goed.

Iemand bekend met deze error? Kan het liggen aan de uitgaande https verbinding? Of aan mijn merchantCode/merchantPassword?

Verwijderd

Topicstarter
als ik met m'n IE connect naar die url krijg ik na een loginprompt in te vullen ook fijne xmldata terug
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
  <?xml version="1.0" ?> 
  <!DOCTYPE paymentService (View Source for full doctype...)> 
- <paymentService merchantCode="xxxxxxxxxx" version="1.2">
- <reply>
- <error code="4">
- <![CDATA[ IP check failed. Access denied.
  ]]> 
  </error>
  </reply>
  </paymentService>

de merchantcode en het password kloppen dus wel..

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:42
Wat gebeurt er als je gewoon naar die site surft en daar uw username en pwd ingeeft?

https://fgheysels.github.io/

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 april 2002 15:51 schreef whoami het volgende:
Wat gebeurt er als je gewoon naar die site surft en daar uw username en pwd ingeeft?
Zie boven :)

ik neem aan dat merchantcode/merchantpassword identiek zijn aan username/password ..

mijn php is verder met --with-curl en --with-xml, dus daar zou het ook niet aan moeten liggen lijkt me

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 12:50
Zelf weet ik uit ervarig dat Bibit meestal binnen 2 uur een reactie terugstuurd. Misschien moet je ze nog eens mailen?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 april 2002 15:56 schreef eborn het volgende:
Zelf weet ik uit ervarig dat Bibit meestal binnen 2 uur een reactie terugstuurd. Misschien moet je ze nog eens mailen?
Mjah, dat maar eens gedaan. Vragen aan paymentplaza werkt duidelijk niet.

Verwijderd

Topicstarter
Nou, even for the record & for the search..

Krijg je de volgende error als je BibitXML.class.php gebruikt:
xml error: 3 - No reply from server, check connect
dan heb je waarschijnlijk curl met --with-ssl te compilen.

Daarna even netjes ldconfig, php opnieuw bakken en apache restarten en dan is het gefixed... (opnieuw bakken anders geeft curl de meest vreemde en willekeurige errno's na curl_exec().
Pagina: 1