Toon posts:

[CS] [1.4] Console Crasht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Net toen alle 1.4 files uitwaren, had ik eerst de HLupdate geinstallerd, en daarna de CS 1.3 -> 1.4 update. Vervolgens wou ik gaan spelen, ik connect altijd via console, dus ik klik op console, begint me PC te ratelen als een gek, en na 1 minuut ongeveer krijg ik een error van Half-Life Launcher, en ben ik weer in Windows.

Als 2e optie had ik alles weer eraf geflikkerd en vanaf CD Half-Life opnieuw geinstalleerd en daarna de FULL Half-Life update + FULL CS update. Dit mocht ook niet baten.

Als 3e optie had ik vanaf CD de RETAIL versie geinstalleerd en daarna de RETAIL update geinstalleerd. Ook dit werkte niet.

Wat doe ik verkeerd of zijn hier mensen met hetzelfde probleem? Ik zag op ClanBase al meerdere mensen met hetzelfde probleem, alleen die wisten niet hoe het opgelost moest worden. Ik heb dit probleem nooit gehad, ook niet in CS1.3. Ik heb btw WinXP.

Tnx.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Probeer eens iets anders dan via console connecten (wat overigens gewoon zou moeten werken... raar).

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook nog geprobeerd om via een snelkoppeling dmv. +connect ***.****.***:***** te connecten. Dit lukte ook niet.

Ook wanneer ik via Play CS -> Play Online wil connecten worden er geeneens servers gevonden en ik kan geen IP toevoegen.

Ik krijg steeds dezelfe melding.

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Kun je wel anders connecten?! En dan vervolgens console commando's uitvoeren?!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 april 2002 15:45 schreef RaDKiLL het volgende:
Kun je wel anders connecten?! En dan vervolgens console commando's uitvoeren?!
Ik kan op geeneen andere manier connecten. Hij moet toch altijd langs de console alssie connect. En de console is jou juist het probleem.

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Vage shit man! Klinkt cliche, maar heb je de juiste upgrades?! Mischien corrupt?!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 april 2002 15:56 schreef RaDKiLL het volgende:
Vage shit man! Klinkt cliche, maar heb je de juiste upgrades?! Mischien corrupt?!
Ik weet voor 99% zeker dat het de goede zijn. Ik heb ze van RentOne FTP gedownload en ik weet meer mensen die daar hebben gedownload en die wel gewoon spelen. Ik weet ook niet of dit al een bekend probleem was in 1.3? alhoewel ik er toen nooit last van heb gehad ofzo

Verwijderd

Dit probleem heb ik dus ook , ik heb ondertussen ook al alles geprobeerd maar krijg het ook niet aan de praat, als mensen een oplossing hebben , gaarne :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil zelf 1.4 testen, iedereen zit er maar over te zeiken etc :)

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Hier komen de magische 6 letters aan die meestal alles verhelpen.

F O R M A T :)

succes.

Verwijderd

Liever een wat minder rigoreuse oplossing als iemand die heeft :D

Verwijderd

Topicstarter
Heeft niemand nog hiervan gehoord? Of nog beter, een oplossing? Ik krijg afkick-verschijnselen ;)

Verwijderd

Ik ben er ondertussen al wel 8er waar het aan ligt , het ligt aan de HL update en niet aan cs zelf, iemand misschien een antwoord hierop?

Verwijderd

Ja, mischien niet verstandig? Wehehe, grapje, ik ben blij dat je er uit bent ;)

Verwijderd

Ik weet waar het aan ligt ,ik heb alleen de oplossing nog niet en die wou ik graag hebben als het kan :D

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, we weten dat het aan de HL update ligt, maar daar is et nog niet mee opgelost. Zijn wij echt de enige met dit probleem? :S

Verwijderd

zelfde probleem hier,
meestal crashed hl (cs) al voordat ik in t menu kom
(kom ik nog wel in maar dr staat alzo'n windows melding dat ie ongeldige bewerking blablablalbala)
crashed in d console, moet ik rebooten.
soms start ie normaal maar zonder geluid, crashed dan in d console bij connecten (of server starten)
reinstal helpte niet
gedownloade files lijken m verder goed.
os is win98
heb ook geen oplossing

• salutem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-10 14:50
Schoon al je valve en sierra shit met regedit dit helpt bij mij wel iig. :P

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 april 2002 00:26 schreef salutem het volgende:
Schoon al je valve en sierra shit met regedit dit helpt bij mij wel iig. :P
en hoe doe je dat?

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:09
hey, dat HAD ik ook. zodra je HL opstartte hing die. met een zandloper cursor en kon je niks meer.

Bij mij was de oplossing om de Half-Life dir de read only attribuut van alle bestanden eraf te halen. daarna geen problemen meer gehad :)

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-10 12:34
Misschien cstrike.exe (retail) of HL.exe (modversie) in compatibility mode zetten? (win98/ME)

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Verwijderd

Topicstarter
oplossing:

start -> uitvoeren : dxdiag.exe

tabblad: sound

Sound acceleration; zet het op FULL.

Console crashed nu niet meer.
Pagina: 1