We hebben meer leden nodig om overall 1ste te staan en nou keek ik vandaag naar sonjasilva.nl en daar zag ik dat je sms berichtjes kon versturen en die werden getoond onder het programma. Nou kijken er veel jongeren naar TMF, dus..... kunnen we niet berichten smsen zoals: Join DPC!!. info:www.tweakers.net ????
Verwijderd
ik las laatst nog iets op het forum over disqualificatie bij spammen. Beetje lullig als de DPC gedisqualificeerd worden als een paar mensen gaan spammen.
Verwijderd
Mag er helemaal geen reclame gemaakt worden? Hoe is Dnet aan hun bekendheid gekomen dan?
Snap het niet, ze willen meer pc kracht en dan mag je niet spammen:(
. Hoe krijg je anders nog nieuwe leden?
Snap het niet, ze willen meer pc kracht en dan mag je niet spammen:(
Tuurlijk mag je die sms-jes wel sturen, dat is juist een publiek medium waar mensen 'ongewenste' info kunnen verwachten. De redactie van TMF zal wel bepalen of het al dan niet kan.
Je mag ook je icq-lijst afwerken, als de mensen die daarop staan bekenden van je zijn. At random ALLE icq-nummers afgaan mag natuurlijk niet.
Alle mensen uit je adresboek een mailtje? Geen probleem (wederom: als dat bekenden zijn, niet als je een mail-bestand van de ptt hebt gekocht).
Alle .nl adressen van dnet rippen en mailen mag weer niet.
Dnet heeft gewoon een (terecht) strenge policy tegen spammen, en er zijn idd al teams voor gediskwalificeerd, maar er is een verschil tussen spammen en reclame maken.
Ongewenste mail van onbekenden is meestal spam.
Je mag ook je icq-lijst afwerken, als de mensen die daarop staan bekenden van je zijn. At random ALLE icq-nummers afgaan mag natuurlijk niet.
Alle mensen uit je adresboek een mailtje? Geen probleem (wederom: als dat bekenden zijn, niet als je een mail-bestand van de ptt hebt gekocht).
Alle .nl adressen van dnet rippen en mailen mag weer niet.
Dnet heeft gewoon een (terecht) strenge policy tegen spammen, en er zijn idd al teams voor gediskwalificeerd, maar er is een verschil tussen spammen en reclame maken.
Ongewenste mail van onbekenden is meestal spam.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
* DSmarty zal de komende tijd actief gaan werfen voor DPC!!!... *en dat moet iedereen doen*.. expand our powers, let DPC overtake #1
Ik ben nog steeds bezig.
Ik wil voor het einde vd week 25 pc's geassimileerd hebben.
Twil alleen niet zo vlotten
Ik wil voor het einde vd week 25 pc's geassimileerd hebben.
Twil alleen niet zo vlotten
Pagina: 1