2 muisaanwijzers in windows

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008

• ICW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-07 08:26
eerst wil ik mijn excuses aanbieden omdat ik reclame maakte voor mijn eigen topic, maar ik dacht zo crosstopics te voorkomen.

ik heb in SA een topic geopend met het volgende probleem:
Zoals het onderwerp al zegt wil ik graag 2 muizen op mijn pc aansluiten, zadat ik 2 muisaanwijzers op mijn beeld zien en los van elkaar kan gebruiken. Dit in verband met aantal progs waarvan ik denk dat ze met 2 muizen beter werken, zoals BPM studio profi 4 zal nog beter functioneren met 2 muizen.
Bestaan hier progs voor om dit te realiseren of ben ik de enige die hier ooit aan heeft gedacht.
daar begonnen ze al van moet je zelf programmeren dus ik dacht meteen dat jullie mij misschien een handje konden helpen.

The one, the only, the original ICW

• yeadder
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
mmmm niet om het een of het ander maar helaas zijn script request niet toe gestaan en ik denk dat je misschien beter eerst zelf kunt zoeken want daar leer je meer van. Als je straks ergens tegen aan loopt waar je niet uitkomt dan kun je een thread open met de vraag hoe en wat.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Nou, het spijt me vreselijk. Maar het is niet de bedoeling dat je een topic op meer dan 1 plaats opent.

Open dan een topic (hier in P&W) met een compleet andere inhoud, namelijk dat deel dat je wilt programmeren. Aan jouw vraag te zien betwijfel ik of je het zelf kan programmeren (omdat je het met bestaande tools wilt gebruiken) met als gevolg dat je ofwel een driver voor 2 muizen moet maken (apart vragen hier, ajb) of gewoon op een of andere manier dat in windows moet zien te krijgen.

Dit topic is gesloten.