Toon posts:

DVD naar VHS

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Lieden

Ik zou graag willen weten waar ik ergens een Macro Media Decoder kan krijgen. Ik wil mijn DVD collectie overzetten op VHS zodat ik de films ook ergens anders kan kijken waar geen standalone DVD player is :P

Iemand een idee waar die dingen te krijgen zijn? Of anders iemand een ander idee hoe ik DVD op VHS kan opnemen???

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07-2025

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Ik heb hier een DVD-speler waar ik de oude firmware ingetrapt heb, waarmee je de macrovision beveiliging kunt uitschakelen, maar er zouden volgens mij losse kastjes voor moeten zijn, anders ff googlen.. :)

http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_EV[SEARCHSWS]=op&TK_PAR[SUCHBEGRIFF]=macro%20vision&TK_PAR[USER_ID]=0208081621019740671&TK_PAR[TOPLEVEL]=1

Zie daar onderaan:
Nu ook voor kopiren van DVD naar VHS

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Verwijderd

Topicstarter
Ja via Google heb ik er een gevonden in de UK maar inclusief verzendkosten wordt dat nog een aardige grap..dat loont zich niet voor wat ik ermee wil. Een idee of er ergens in Nederland zo een decodertje te krijgen is?
:?

Verwijderd

Topicstarter
Hey bedankt

Dat is inderdaad wat ik zocht :) alleen nog wel inderdaad wat erg prijzig...!
|:(

Verwijderd

Topicstarter
ik zie op het plaatje verdachte Duitse taal: Aus - Ein. effe in Duitsland kijken of ze hem daar hebben. De Duitse buren zitten (waar ik woon) toch maar 4 km van mij vandaan.
Wellicht dat die daar goedkoper is....
:9

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07-2025

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Succes ermee.. tis trouwens erg prijzig inderdaad..

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:48

Jag

Er zijn zoveel topics over macrovision geweest, er staat vast wel een oplossing in één van die topics.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.