Toon posts:

566 700 ik weet het niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net een leuke meevaller van 400 piek ondervonden en wil nu weleens mijn oude PII 350 vervangen. alleen twijfel ik tussen de celly 2 566 en 700 of ik ga overclocken weet ik nog niet, in het bios staat nergens de busspeed e.d. het is een intel seattle 440bx2.
kan iemand me helpen?

• Pino64
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-09 20:34
Ik denk dat je die 566 zeker NIET moet nemen, want die is bijna niks sneller dan wat je al hebt. Je kunt beter een PIII erin stoppen als je mainboard dat aankan.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als je idd niet voor de P3 gaat zou ik toch de Celly 566 nemen, die is veeeeeeeeel beter te oc-en... Vrijwel zeker tot 850 MHz en dan issie echt wel sneller dan je P2. Desondanks zou ik nog effe doorsparen en wachten tot de introductie van de P4 (P3 zal in prijs dalen) en dan voor zo'n 500,- een P3 700 FCPGA kopen.

Oh ja, die Celly 700 is vrijwel niet hoger te krijgen... Kijk maar effe op www.overclockers.com

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Topicstarter
ja ik ga 300 piek opzij zetten tot mijn verjaardag(18 november) en dan 2 dagen later op de hcc inkopen doen
:P 5 minuten fietsen :P

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 13:31

Tjark

DON'T PANIC

Check wel ff of je mobo de proc aankan. En voor overclocken zijn Intel borden nou niet echt aan te bevelen.

*insert signature here

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Met een intel moederbord kun je het overklokken wel vergeten natuurlijk, dus koop maar de snelste proc die je kunt vinden voor het geld dat je wilt uitgeven.
Pagina: 1