er was toch in duitsland een echt goede, eentje die niet van je pc een tvscherm maakt, maar hem ook gebruikt als pc monitor, dus scherper en hogere resolutie
http://www.xboxworld.nl/index.php?show=hardware&id=35
deze converteert het pal signaal echt naar vga,....
binnenkort review op xboxworld.nl
deze converteert het pal signaal echt naar vga,....
binnenkort review op xboxworld.nl
iets waar je je X-Box en monitor aan kunt hangen (i guessOp donderdag 25 april 2002 16:13 schreef Ikroelz het volgende:
huh waz dat voor een ding?
hier meer info als je een beetje Engels kent
komt zoiets ook voor GameCube? Weet iemand dat, want ik zit er aan te denken om een nieuwe tv te kopen, maar mijn monitor is ook beter als het brakkeding tv die ik nu heb staan.
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Mja is volgens mij nu voor elke console wel eentje uitgekomen dus zal voor de GC vast ook wel komenOp donderdag 25 april 2002 19:03 schreef robertos het volgende:
komt zoiets ook voor GameCube? Weet iemand dat, want ik zit er aan te denken om een nieuwe tv te kopen, maar mijn monitor is ook beter als het brakkeding tv die ik nu heb staan.
Ok ik heb al een paar VGA boxxes gevonden:
klik
Maar hie had ik van gehoord dat deze een neppe VGA box is, hij geeft ook geen hoge resoluties aan alleen maar 640*480
En dat hebbie nog deze en die schijnt heel goed te zijn, alleen die prijs is wel heel erg hoog...
Ik w8 wel op die ene VGA Box die xboxworld reviewd.
Owja als ik toch die dure vga box koopt dat gaat toch automatisch mijn resolutie omhoog? En hoe zit het dan bijvoorbeeld met de Framerate? Gaat ie dan ook lager door de hogere reso?
klik
Maar hie had ik van gehoord dat deze een neppe VGA box is, hij geeft ook geen hoge resoluties aan alleen maar 640*480
En dat hebbie nog deze en die schijnt heel goed te zijn, alleen die prijs is wel heel erg hoog...
Ik w8 wel op die ene VGA Box die xboxworld reviewd.
Owja als ik toch die dure vga box koopt dat gaat toch automatisch mijn resolutie omhoog? En hoe zit het dan bijvoorbeeld met de Framerate? Gaat ie dan ook lager door de hogere reso?
Ja De GameCube heeft een "Digital TV out" (ook een analoge), het signaal ghoeft dus niet zolas bij de Xbox geconverteert te worden door een kastje maar gaat direct digtaal in het snoer.Op donderdag 25 april 2002 19:03 schreef robertos het volgende:
Ik weet niet of je de analoge en digitale tegelijk zou kunnen gebruiken.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Pagina: 1