weer een nieuwere en nog mooiere versie van Tactical ops uit. Check voor download link op www.tactical-ops.to
ik hoop dat je er tussen komt. Het is namelijk stervens druk overal en ze hebben te weinig hosts.Op donderdag 25 april 2002 14:38 schreef Crash-Override het volgende:
gelijk ff downen, ookal speel ik het zo goed als nooit
jawel ben al aan het downenOp donderdag 25 april 2002 14:39 schreef Master_Egg het volgende:
[..]
ik hoop dat je er tussen komt. Het is namelijk stervens druk overal en ze hebben te weinig hosts.
nog maar half uurtje te gaan
welke link danOp donderdag 25 april 2002 14:41 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
jawel ben al aan het downen
nog maar half uurtje te gaan
meteen die eerste:Op donderdag 25 april 2002 14:42 schreef Master_Egg het volgende:
[..]
welke link danbij gaat het traag maar 26 kB/s
http://www.tactical-ops.to/dl.php/tacticalops/tacops315mod.exe
Wat is er nou eigenlijk allemaal veranderd in die TO vergeleken een versie van, laat ik zeggen, 1 januari dit jaar? 
Ik vond het toen niet echt heel bijzonder leuk, maar is het nu zo veel veranderd dat het nu wel de moeite waard is? Of zijn er alleen maar wat extra wapens, maps en wat bugs eruit gehaald?
Ik vond het toen niet echt heel bijzonder leuk, maar is het nu zo veel veranderd dat het nu wel de moeite waard is? Of zijn er alleen maar wat extra wapens, maps en wat bugs eruit gehaald?
🌞🍃
gameplay is wat aangepast... nieuwe mappen ... nieuwe wapens .. nieuwe opdrachten.. kortom het ziet er weer nog beter uit en is nog leuker
hmm, interessant
misschien trotseer ik het verslavingsgevaar
en ga het downloaden, als ze de visuele foutjes
eruit hebben gehaald zal het een hele ergernis minder zijn
bah, druuuuuuuk, ik kom dr niet tussen
wachttijden, bah daar ga ik niet aan beginnen
misschien trotseer ik het verslavingsgevaar
en ga het downloaden, als ze de visuele foutjes
eruit hebben gehaald zal het een hele ergernis minder zijn
bah, druuuuuuuk, ik kom dr niet tussen
wachttijden, bah daar ga ik niet aan beginnen
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Hmmmz, downloading. Ik ben benieuwd in ieder geval
ik had hem vanavochtend al gedownload ik vond hem zo ongelooglijk lelijk die muziek 
en er was geen een server die werkte
en er was geen een server die werkte
multisync is gebanned dat was hard nodig :D
nope, in dat topic staat: "niet voor de mods"Op donderdag 25 april 2002 15:51 schreef Lampie het volgende:
Te laat......
[topic=477380/1/100]
en dit gaat over de mod
edit:
btw, iemand een werkende link?
die van die site werken niet, of zit een pasword op
btw, iemand een werkende link?
die van die site werken niet, of zit een pasword op
emmzz niet gezien dat er al een draad liep. Had nog gezocht op tactical ops voordat ik deze startte.
ik heb hem gedownload en een beetje uitgetest...
Ik ben nog niet echt enhtiousiast.. maar dat komt omdat er nog nauwelijks servers zijn die AoT ondersteunen..
Ik ben nog niet echt enhtiousiast.. maar dat komt omdat er nog nauwelijks servers zijn die AoT ondersteunen..
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Doe maar even centraal aub
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()