Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze
Heeft echt niemand een idee? Jammer, want het leek mij juist een leuk project...... 
Maarjah, bij gebrek aan animo heb ik helaas ook niet voldoende kennis in huis om het in me eentje te kunnen
M.a.w. Hulp is wenselijk
Maarjah, bij gebrek aan animo heb ik helaas ook niet voldoende kennis in huis om het in me eentje te kunnen
M.a.w. Hulp is wenselijk
Probeer misschien eerst een bestaande (MD5 ofzo) te begrijpen, en dan zelf een te beginnen 
Iets met modulus-rekenen erin is btw wel redelijk veilig
Iets met modulus-rekenen erin is btw wel redelijk veilig
Verwijderd
Waarom zelf maken, zoek even met google naar CAPICOM daarmee moet het prima lukken vanuit vba
Ik heb het al met SHA geprobeerd, maar ik kreeg het niet aan de gang, ondanks dat ik op zeker (ik weet wat ik aan het doen ben hiero
)alles goed heb gedaan.....
Helaas maar waar, het gaat dus om VBA in Access, dus niet gewoon VB, als het pure VB was, dan was het al een stukje makkelijker
Anders moet ik er maar een nachtje over slapen
Helaas maar waar, het gaat dus om VBA in Access, dus niet gewoon VB, als het pure VB was, dan was het al een stukje makkelijker
Anders moet ik er maar een nachtje over slapen
Ehm, waarom wil je het perse in VBA doen? Je kunt toch gewoon een losse DLL maken en die vanuit VBA (mbv. COM of ActiveX of wat je maar wilt) aanroepen?
Omdat ik dan wederom een losse file heb en het uiteindelijk de bedoeling is dat er gewoon 1 database + applicatie is, zodat het makkelijk wordt om hem te verplaatsen van de ene server naar een andere
Pagina: 1