Toon posts:

Overklokken A7V en Duron 700

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Leek me zo gemakkelijk,even me Duron overklokken maar kwam niet verder dan 700.
Ik heb de L1 bruggen dicht gestreept en de Jen jumper in jumpermode gezet,de frequency multiple op 8x en de core spanning op 1.85 gezet maar met deze settings alleen maar een zwart beeld.Ik heb diverse instellingen geprobeerd maar alles hoger dan 700 ging fout.(ook de streepjes weggegumt en nieuwe streepjes getrokken)
Wat doe ik fout?
De voeding is 300W en het geheugen PC133/?ns.

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 08:33
Weet je zeker dat je alle 10 de jumpers goed hebt ingesteld?

Verwijderd

Je wil te veel tegelijk!

Begin met testen of je potlood striping OK is gedaan, ik heb dit op een D600 ook gehad, gummen en opnieuw.

Alles in originele staat zetten zoals de CPU ondersteund moest worden volgens het boekje.

De D600 stond op 600 ingesteld en bleek ineens na strepen van L1's op 700 te lopen, daarna ben ik pas gaan FSB-en e.d.

Verwijderd

Topicstarter
Alle dipswitches had ik de verkeerde kant op,maar nu draait hij stabiel op 850Mhz (Mips=2389) en hij is 2 graden kouder dan dat hij gewoon op 700Mhz staat(eerst 51 nu 49) een beetje raar maar wel lekker,op naar de 1Ghz.

• Morpho
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-10-2022
hey zelfe probleem net ook gehad met mijn duron 700mhz en asus a7v alleen alles staat standard op 700mhz ingestelt mar kreeg ook zwart beeld nu heb ik de processor eruit gehaalt streepjes uitgegummed en opnieuw heel precies gedaan want volgens mij maakten ze contact met elkaar en dat veroorzaakte het zwarte scherm denk ik probeer maar eens

Morpho