Toon posts:

regel toevoegen aan tabel met form

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wil een tabel maken op mn site
waar je mbv een formulier de tabel kunt bewerken (bedoel regel toevoegen)
hoe doe ik dat?

[next offtopic question]
is het ook mogelijk om er bij input text achter te komen met welke letter de input begint zodat ik t een beetje kan ordenen?
[/next offtopic question]

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

[search=CMS]
[search=database voor site]
[search=site onderhouden]

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Probeer het nog eens een keer uit te leggen, want ik snap het niet..... denk dat je meer in de richten van PHP en andere serverside talen moet zitten, maar ik kan het mis hebben, dus doe nog eens een poging :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 april 2002 13:30 schreef cutter het volgende:
Probeer het nog eens een keer uit te leggen, want ik snap het niet..... denk dat je meer in de richten van PHP en andere serverside talen moet zitten, maar ik kan het mis hebben, dus doe nog eens een poging :)
ik moet idd met PHP gaan werken.. ben dr nog niet zo bekend mee.. maar bedankt voor de reply.

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 13:25 schreef tomaz het volgende:
ik wil een tabel maken op mn site
waar je mbv een formulier de tabel kunt bewerken (bedoel regel toevoegen)
hoe doe ik dat?
Is dit ongeveer wat je bedoelt? Hier wordt on the fly een tabel gerenderd.

Render tabel

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Dan sluit ik het topic. :) Met nog wat nuttige toevoegingen. Down het programmaatje www.klopt.nl/phpdev daarmee kun je gaan werken met php. Kijk op www.hotscripts.com naar een news script. Of bouw zelf iets, maar de eerste oplossing is simpeler. Voor een ultrasimpele oplossing ga je naar www.blogger.com en gebruik dat. Kun je alleen geen tabellen gebruiken, maar iframe wel (tenzij je webspace hebt met php support)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.