Toon posts:

Promedion 5600

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De promedion 5600 lijkt mij een prima laptop. Het enige waar ik nog mee zit is dat ik hem alleen op het internet gezien heb. Ik zou wel eens willen weten of ie een beetje stevig is en niet zo'n rammelbak. Heeft iemand misschien een promedion en zou diegene misschien zijn ervaringen kunnen vertellen??

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb wel eens met een promedion gewerkt en ik moet zeggen dat de casing van dat ding niet echt geweldig was (te plastic zal ik maar zeggen)

bovendien was de accu niet echt geweldig, had vaak een deep discharge nodig.
ik zou hem iig niet kopen.

Verwijderd

ik heb pas zo'n promedion in mn handen gehad, weet niet meer welke alleen ;(. Het toetsenbord rammelde wel aan alle kanten, vooral toen mijn broertje erop ging typen ;). Hij typt nogal zwaar, ik heel licht ;). Dat was dus een beetje gammel. Maar ik raad je aan: ga eens naar de winkel en ga hem uitproberen, dat is de basis tot succes ;).

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik wil wel naar een winkel gaan, maar ik zou zogauw geen winkel weten die een promedion in de showroom hebben staan. En al helemaal niet bij mij in de buurt (almere).

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 15:33 schreef Basz2 het volgende:
Ja ik wil wel naar een winkel gaan, maar ik zou zogauw geen winkel weten die een promedion in de showroom hebben staan. En al helemaal niet bij mij in de buurt (almere).
check de pricewatch, en anders heeft misschien een of andere kennis van je zo'n ding ?.

Verwijderd

Pagina: 1