Automatisch inloggen MSN

Pagina: 1
Acties:

• veryip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:08

veryip

Nikon D7000 + Glas

Topicstarter
Nou, maar eens zo'n script hiervandaar geplukt om MSN messenger in je website te kunnen integreren... had ik een ander idee; een algemeen account maken voor de website waarmee iedereen automatisch kan inloggen

Oftewel; je maakt een hotmailaccount aan + messenger account etc. en als mensen dan op je site komen kunnen ze onder die naam MSN-en en zichzelf toevoegen en met andere mensen in contact komen die zich al hebben toegevoegd....

Snappen jullie het ene b-tje

Eerste vraag dus: Kunnen meerdere mensen tegelijk een account gebruiken
Tweede vraag: kan je ergens een code erdoorheen gooien dat ie automatisch inlogd met dat account?? Dat ie WW & username onthoud

Scipt wat ik heb gebruikt:

Zie hier

Nikon D7000

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Als iemand inlogt op een account waar al iemand op zit wordt die persoon uitgelogd... en ik denk dat je dan mensen krijgt die de hele lijst leegmaken (of helemaal volgooien :D)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• GIAS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07-2020

GIAS

Grandpa In A String

ik snap het jah, ik vin het wqel een puik idee , dan leer je ook nogŽs nieuwe mensen kennen. :P

jep

• veryip

veryip

Nikon D7000 + Glas

Topicstarter
Op donderdag 25 april 2002 12:01 schreef GIAS het volgende:
ik snap het jah, ik vin het wqel een puik idee , dan leer je ook nogŽs nieuwe mensen kennen. :P
Tja.... maar blijkbaar onmogelijk dus...

En zoiets als een lijst waarbij mensen zich kunnen aanmelden en dat die lijst dan weer zichtbaar is op de site en dat ook zichtbaar is of die mensen online zijn??

Nikon D7000

• veryip

veryip

Nikon D7000 + Glas

Topicstarter
maar er moet toch wel zoiets simpels zijn dat ie automatisch inlogd??

Nikon D7000

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 16:40

glashio

C64 > AMIGA > PC

Local Security van Messenger.exe zelf :'(
Dus dat kan je nooit activeren vanuit het web.. als dat zo was.. dan is het feest voor virusmakers/slechterikken onder ons.

En nee, je kan niet met meerdere mensen tegelijker tijd in 1 passport-account. Zou ook erg slordig zijn >:)

Succes :7

K i R e

P.S. Het scriptje om aan te loggen vanaf web vindt ik wel briljant van je *D !!! Leve copy & paste zeker ??

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• veryip

veryip

Nikon D7000 + Glas

Topicstarter
Op donderdag 25 april 2002 12:29 schreef glashio het volgende:
Local Security van Messenger.exe zelf :'(
Dus dat kan je nooit activeren vanuit het web.. als dat zo was.. dan is het feest voor virusmakers/slechterikken onder ons.

En nee, je kan niet met meerdere mensen tegelijker tijd in 1 passport-account. Zou ook erg slordig zijn >:)

Succes :7

K i R e

P.S. Het scriptje om aan te loggen vanaf web vindt ik wel briljant van je *D !!! Leve copy & paste zeker ??
Gewoon de search gebruiken en i.d.d. copy paste ;-)

Nikon D7000

• _Dexter_
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-02-2021
Wat je wel kan doen is meerder keren connecten van 1 pc.
Maar dan wel met telkens een andere username nl :)
Pagina: 1