Toon posts:

Kenwood OPM-A3 speaker is t wat?

Pagina: 1
Acties:
  • 347 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag in het krantje van de Correct in Rotterdam dat ze deze speaker in de aanbieding hadden. Van 450 euro voor 99 euro. Nou vind ik dit ding er nogal vreemd uitzien, maar het schijnt surround te zijn. Als het echt iets is dan ga ik m misschien wel kopen. Maar op internet kan ik er weinig over vinden.

Hij staat wel op deze site:
http://www.kenwood.nl/products/homeaudio-list.asp?sif2=2&sif3=19&pid=348

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:03

JvS

Ik heb hem zelf ook

het ziet er wel, eh apart uit :P

Afbeeldingslocatie: http://www.kenwood.nl/grafika/products/home-audio/velike/opm-a3-x.jpg

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:34

JT

VETAK y0

Tsja, wat denk je zelf...surround met 1 speaker :{ .... Daar kunnen ze geen eens stereo mee weergeven dus laat staan surround.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-08 07:08
Ik denk dat je daar idd weinig surround geluid van kan verwachten. Ziet er trouwens wel leuk uit.

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Voor 99 euro ben ik best geinteresseerd. 4 eindversterkers + 10 watt sub :)
Kan ik m op mijn wekkerradio aansluiten

usb in?? Hoe stuur je die aan (met wat voor software/hardware)?

edit: wat xtra info
http://www.kenwood-electronics.de/uniround.htm

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:49

-Sander-

///M Powerrrrrr

Ehm, dat gaat best wel een leuk surround effect geven want, er is ook ds2.0 dat ook nabeeld dat je "5.1" hebt terwijl het gewoon ds is. En ze zijn nu ook bezig, kweet zow ff niet meer welk merk het was, maar iig proberen ze daar met 2 speakers en een sub, het complete 5.1 na te beelden!!!.

Natuurlijk is het echte 5.1 veel mooier als nabootsen, maar kijk nu naar een flight sim hoeveel lol je daarmee kunt hebben is ook nabootsen van de realiteit!! :) dusse gewoon kopen en alst niks is paas je em maar naar mij toe ;) :P

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:03

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 25 april 2002 16:45 schreef Alfa_33 het volgende:
Ehm, dat gaat best wel een leuk surround effect geven want, er is ook ds2.0 dat ook nabeeld dat je "5.1" hebt terwijl het gewoon ds is. En ze zijn nu ook bezig, kweet zow ff niet meer welk merk het was, maar iig proberen ze daar met 2 speakers en een sub, het complete 5.1 na te beelden!!!.
Da's ook een redenatie van niets... Omdat ze met twee speakers 5.1 kunnen nabootsen, kunnen ze met een speaker ook surround maken :?. Met twee speakers kan je oneindig veel meer spelen en regelen met faseverschillen tussen de speakers en wat andere foefjes, naast het feit dat je standaar al een stereobeeld hebt...
Natuurlijk is het echte 5.1 veel mooier als nabootsen, maar kijk nu naar een flight sim hoeveel lol je daarmee kunt hebben is ook nabootsen van de realiteit!! :) dusse gewoon kopen en alst niks is paas je em maar naar mij toe ;) :P
Dat een flightsim op een 2d scherm 3d kan projecteren en dat de besturing ook erg echt is, zegt meer over de kwaliteit van die software en 3d kaarten ed, dan dat je met een speaker surround kan maken.

Als je de redenatie doortrekt, kan je met een fietsband ook surround nabootsen... Want een flightsim is toch ook bijna echt? :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:49

-Sander-

///M Powerrrrrr

Op vrijdag 26 april 2002 16:40 schreef JvS het volgende:
Als je de redenatie doortrekt, kan je met een fietsband ook surround nabootsen... Want een flightsim is toch ook bijna echt? :P
Je zou het kunnen proberen ;) :+
Pagina: 1