Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
Ga is kijken op de Norton site kijken of het mogelijk is dat je je firewall insteld op MAC adres beveiliging.
Verwijderd
met een "persoonlijke firewall" gaat dat waarschijnlijk niet lukken... maar bijna elke hardware matige firewall kan dat wel... en waarschijnlijk kan je met je routertje ook wel wat doen...
edit: overigens slaat het verder nergens op want als ik bijvoorbeeld bij jou hack krijg je het mac adress van jou gateway te zien en niet mijn mac adress
een goede oplossing is dus in je dhcp server (router?) ip's reserven behorend bij een bepaald MAC... zodoende heb je altijd hetzelfde ip adress op een bepaalde comp
edit: overigens slaat het verder nergens op want als ik bijvoorbeeld bij jou hack krijg je het mac adress van jou gateway te zien en niet mijn mac adress
een goede oplossing is dus in je dhcp server (router?) ip's reserven behorend bij een bepaald MAC... zodoende heb je altijd hetzelfde ip adress op een bepaalde comp
Ja, dat zou wel gaaf zijn. Alleen heb ik geen router, en ook geen DHCP server. Ik heb alleen een switch, en een modem eraan die via een externe DHCP server de IP's opvraagt.Op donderdag 25 april 2002 15:03 schreef betweter het volgende:
met een "persoonlijke firewall" gaat dat waarschijnlijk niet lukken... maar bijna elke hardware matige firewall kan dat wel... en waarschijnlijk kan je met je routertje ook wel wat doen...
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
hmm ik weet niet of je switch het kan, maar je heb switches die je kan tweaker, daar kan je op inloggen en dingen veranderen, maar dit zijn meestal de grote switches die voor bedrijven worden gebruikt.
Ik weet dat intel zo'n kast heeft waar je op in kan loggen en vuurmuren aan kan zetten op mac adres.
Ik weet dat intel zo'n kast heeft waar je op in kan loggen en vuurmuren aan kan zetten op mac adres.