If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.
www.archive.orgOp donderdag 25 april 2002 11:15 schreef Liam_xi het volgende:
Wie weet het adres van een of meerdere websites met defaced sites erop? Je weet wel, zo'n archief met defaced sites.
Google doet wonderen hoor!
Ja, dat is het archief, maar ik kan daar geen defaced sites vinden hoor, of kijk ik nou met me neus ofzo?
Dan weet ik denk ik niet wat defaces sites zijn?Op donderdag 25 april 2002 11:25 schreef Liam_xi het volgende:
Ja, dat is het archief, maar ik kan daar geen defaced sites vinden hoor, of kijk ik nou met me neus ofzo?
Leg eens uit?
b.v. een site als die van het witte huis ofzo weet je wel, die dan veranderd wordt met politieke content van een andere groepering. Dan verbouwen ze de site helemaal.
Uhm is dat legaal?Op donderdag 25 april 2002 11:38 schreef Liam_xi het volgende:
b.v. een site als die van het witte huis ofzo weet je wel, die dan veranderd wordt met politieke content van een andere groepering. Dan verbouwen ze de site helemaal.
Ik ken het niet!
En dan blijft google toch wonderen doen!
Euhmmmm ja voor zover ik weet is dat legaal ja... ik zou niet weten waarom. Het is gewoon een archief van sites die ooit zijn gedefaced, en dan een heleboel sites bij elkaar, is best leuk om te bekijken hoor.
Er staat bovendien niet hoe je het zou moeten doen enzo.
Iemand een linkje plz?
Er staat bovendien niet hoe je het zou moeten doen enzo.
Iemand een linkje plz?
*kick* niemand??
yes thanx dude(in)
Pagina: 1