Toon posts:

HD 7200 rpm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wat zijn goede schijven of zijn alle merken wel ok?

ik had gehoord dat ibm erg goed is
maar de prijs is ook wel belangrijk

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Heb zelf een Quantum Fireball 7200 Rpm Ultra Ata, en ben daar heel blij mee.

Maar k hoor ook goede verhalen van Maxtor, IBM etc

Quantum fireball ULTRA-ATA 20GB7200 rpm Fl.410.-

Don't You stare there, Operate!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:48
Mijn IBM DJNA 7200rpm vind ik nog steeds een heel fijn schijfje, stil en snel. Ook nog nooit een probleem mee gehad. Draait sinds 3 dagen een 5400rpm Maxtor naast, gaat ook prima.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Alles behalve Seagate is goed.. WD is ook niet alles hoor ik. Doe maar Maxtor, Quantum of.. het beste: IBM (IBM ook duurste :()

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:36
Ik heb een Maxtor 30,7GB 7200rpm en draait als een tiet! Superrrstil en draait oppie toppie aan mij ATA100 controller, lekker snel.. :9.

Aanrader!
IBM roelt ook wel :).

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-08 17:07
moet je er nou ook een fan bij kopen of is dat onzin???

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-08 00:00

Opa

Nu Multifocaal!

Astie in een minitower zit, klem tussen de PC-speaker en de floppie, dan kan hij wel eens heet worden, maar als hij vrij hangt wordt hij niet te warm.

Heb zelf een IBM DJNA 13 GB (ruim een jaar) en hij is véél stiller dan me Maxtor 8 GB op 5400 rpm.

En IBM duur?
Kijk er de pricewatch maar op na. Is 15 tot 30 piek duurder dan Maxtor of Quantum. Mijn Maxtor 8 GB is dus wel al gecrasht met 1 MB aan kapotte clusters. Is na enkele weken wel gratis vervangen door Chicon maar je bent hem lang kwijt).
Je moet van IBM wel de DTLA serie 3070xx hebben. Dat is de nieuwste en relatief gunstigste.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Pagina: 1