printer instellingen vasthouden

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• dogmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-01 08:06
als ik wat print , en ik wil deze bijv. op draft uitprinten , dan kan je dat instellen in de instellingen van de printer . Nu is mijn vraag: is het mogelijk om deze instellingen op een of andere manier te laten vasthouden, want elke keer springt het printer proggie terug naar zijn default stand , wat ik nogal irritant vindt.
Hetzelfde probleem heb ik als ik naar een bepaalde lade van de printer wil printen. Ook hier gaat ie na elke print terug naar default stand.
iemand?

• weili191
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10-2023
heb je al geprobeerd om die instelling te veranderen bij de printer zelf. dus niet de instellingen pas veranderen bij t afdrukken, maar veranderen bij 'printers en faxapparaten'. volgens mij blijven die instellingen dan wel staan.

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op donderdag 25 april 2002 11:13 schreef weili191 het volgende:
heb je al geprobeerd om die instelling te veranderen bij de printer zelf. dus niet de instellingen pas veranderen bij t afdrukken, maar veranderen bij 'printers en faxapparaten'. volgens mij blijven die instellingen dan wel staan.
Ja das de oplossing, bij de eigenschappen van je printer dus dat al van te voren instellen.

• dogmeister
dat heb ik inderdaad geprobeerd, en dat is nou net wat ie dus niet doet... probeer het zelf maar eens , en herstart je windows, dan staat ie weer in default stand

• dogmeister
mmm lijkt toch te werken...bedankt ;))