Had probleem met een MSI mobo en een P3 1ghz.
Terug naar winkel, en nam Proc in voor nader onderzoek, heb celleron 700 meegehad.
P3 1Ghz hebben ze opgestuurt voor garantie, maar nu kan winkel hem niet meer krijgen.
Wat zou een redelijke oplossing zijn.
Mobo is dus duidlijk ook niet goed, met celleron zelfde probleem.
Lag (misschien) aan geheugen en aan voeding zeiden ze.
Mobo in andere kast gebouwt, ander geheugen, hd, en nic en geluidskaart. Maar probleem zelfde, Insert bootdisk komt ie mee aan, niet altijd.
Hoe kan ik dit oplossen, zonder teveel te willen van de winkel. Had vorig jaar Mei een P3 1Ghz (a 825,- guldens) gekocht niet voor 10 maanden.
Zat zelf te denken aan omruilen van proc voor een P4 1,6 en mobo voor de helft van de prijz. Is zoiets redelijk ?
Als ik oude systeem nu zou kopen.
MSI 815EP Pro-R € 112,-
Intel Pentium III 1000EB (FC-PGA, Boxed) € 189,-
Nieuwe
Asus P4T-E € 216,-
Intel Pentium 4 1,6GHz (Socket 478, 512KB, Boxed) € 188,-
Terug naar winkel, en nam Proc in voor nader onderzoek, heb celleron 700 meegehad.
P3 1Ghz hebben ze opgestuurt voor garantie, maar nu kan winkel hem niet meer krijgen.
Wat zou een redelijke oplossing zijn.
Mobo is dus duidlijk ook niet goed, met celleron zelfde probleem.
Lag (misschien) aan geheugen en aan voeding zeiden ze.
Mobo in andere kast gebouwt, ander geheugen, hd, en nic en geluidskaart. Maar probleem zelfde, Insert bootdisk komt ie mee aan, niet altijd.
Hoe kan ik dit oplossen, zonder teveel te willen van de winkel. Had vorig jaar Mei een P3 1Ghz (a 825,- guldens) gekocht niet voor 10 maanden.
Zat zelf te denken aan omruilen van proc voor een P4 1,6 en mobo voor de helft van de prijz. Is zoiets redelijk ?
Als ik oude systeem nu zou kopen.
MSI 815EP Pro-R € 112,-
Intel Pentium III 1000EB (FC-PGA, Boxed) € 189,-
Nieuwe
Asus P4T-E € 216,-
Intel Pentium 4 1,6GHz (Socket 478, 512KB, Boxed) € 188,-