website

Pagina: 1
Acties:
  • 757 views sinds 30-01-2008

• vandenhende
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-08 01:23
Ik wil een site maken met een lay out zoals op www.deapostel.net (ik zie wel dat hij net gecrashed is maar het gaat om de lay out)
Hoe doe ik dit??? (jaja ik ben een echte newbie) Is dit PHP en zo ja zijn daar dan standaard sjablonen voor zal ik maar zeggen. Alle reacties zijn welkom!

Groeten
:7

(p.s. ik had de search functie al gebruikt maar ik vond niets wat ik kon gebruiken)

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:02

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Op donderdag 25 april 2002 10:28 schreef vandenhende het volgende:
Ik wil een site maken met een lay out zoals op www.deapostel.net (ik zie wel dat hij net gecrashed is maar het gaat om de lay out)
Hoe doe ik dit??? (jaja ik ben een echte newbie) Is dit PHP en zo ja zijn daar dan standaard sjablonen voor zal ik maar zeggen. Alle reacties zijn welkom!

Groeten
:7

(p.s. ik had de search functie al gebruikt maar ik vond niets wat ik kon gebruiken)
PHP is geen layout, maar ik denk dat je dat cliche standaard nieuwspost-portal systeem bedoelt, dat is inderdaad in PHP geschreven:
This web site was made with PHP-Nuke, a web portal system written in PHP. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
had je bijvoorbeeld onderaan de pagina kunnen lezen... met een linkje naar http://phpnuke.org/

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Lijkt me nogal een klusje voor een newbie.

Dit is niet zomaar uit te leggen.+

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 16:05
zodra je over een link gaat zie je in je statusbalk dat het php is...

Dus ja, het is php.

Nee, ik denk niet dat er standaard sjablonen voor zijn

Wellicht kun je het oplossen met frames

hmmm
tekeken maar:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
--------------------------------------
|           1            |
--------------------------------------
|   |                  |    |
| 2 |       3         | 4  |
---------------------------------------

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:02
Helaas is dit forum geen afhaalchinees voor kant-en-klare oplossingen, en je zult er zelf tijd in moeten steken om dit soort toch wel erg basic dingen uit te zoeken of op te lossen.

Die website is gemaakt met onder andere behulp van PHP, als je daar vragen over hebt moet je naar de buren, [forum=14]. Verder zou je er niet onverstandig aan doen wat basic HTML en CSS tutorials te bekijken zodat je de basisprincipes van websites bouwen door kan krijgen.

Succes.

/edit
Zorg in het vervolg voor een duidelijkere topictitle en lees de FAQ nog eens door zou ik zeggen...

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Dit topic is gesloten.