Toon posts:

Wat kost een webshop?

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers,

Ik weet zelf erg weinig van database programmeren etc. Nou ben ik net een computer bedrijf begonnen. Ik verkoop hardware. Nou heb ik een website nodig met daarachter iets van een database waarin ik mijn huidige prijzen kan updaten. Ik krijg ze in exel aangeleverd, maar om die dingen elke keer te moeten overtypen in mijn site is niet meer te doen. Wat ik vragen wil is, kan iemand mij een indicatie geven wat een website met zo'n database (geen ingewikkelde shit, maar gewoon dat ik mijn prijzen makkelijk kan updaten) mij ongeveer gaat kosten?

Thanks

Verwijderd

Je kunt je excel sheet ook als database source gebruiken indien nodig.

Verwijderd

Topicstarter
Kijk, dat zijn dingen die ik dus echt niet weet. Ik heb een website, die er op het moment niet uitziet (http://www.zortex.nl), en dat moet gewoon een goeduitziende site worden met die optie.. Ik ben alleen nieuwsgierig wat zoiets me gaat kosten ongeveer.

• Goodielover
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-08 11:34

Goodielover

Only The Best is Good Enough.

Ga eens op zoek naar open source en probeer wat of ga naar een normaal bedrijf. Dit forum lijkt me niet de plek.

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:21
Ligt eraan wat er op de web server draait:
-IIS (Windows) dan kan er "vrij" simpel iets gemaakt worden met ODBC koppelingen.
-Apache (Linux)Dan duurt het wat langer, want dan moet de excel sheet omgezet worden en daar dienen dan weer scripts of programma's voor geschreven te worden

Verwijderd

Doe niet zo moeilijk en schaf een programmatje als mijn webwinkel aan en importeer daarin iedere keer netjes je exel file. Mijn webwinkel is overigens niet zo'n heel goeie keus, maar ik had ff geen ander voorbeeld. Mijn webwinkel schijnt namelijk niet zo goed te werken met internet explorer 6.

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Heb je een beetje verstand van programmeren, anders kan je het zelf maken wel vergeten denk ik :)

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-08 10:06
Kan je niet gewoon zelf een site maken?? Met ASP oid is dat goed te doen..
Op donderdag 25 april 2002 10:26 schreef Nielsz het volgende:
Heb je een beetje verstand van programmeren, anders kan je het zelf maken wel vergeten denk ik :)
hij vroeg wat het kostte, dus dat wil ie sowieso niet?

• Goodielover
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-08 11:34

Goodielover

Only The Best is Good Enough.

[SM] aangemaakt

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 10:24 schreef Buzz10 het volgende:
Kijk, dat zijn dingen die ik dus echt niet weet. Ik heb een website, die er op het moment niet uitziet (http://www.zortex.nl), en dat moet gewoon een goeduitziende site worden met die optie.. Ik ben alleen nieuwsgierig wat zoiets me gaat kosten ongeveer.
vraag een offerte aan bij een bedrijf die websites ontwikkeld :)

en ik gok dat de prijzen uiteen lopen van:
0 tot heel veel euro's

En dat is afhankelijk van of je een script download op : www.hotscripts.com of dat een bedrijf het voor jou op maat maakt +support levert :)

Wat is je budget? :+

Verwijderd

Topicstarter
Het is een linux server..

I ben naar een x aantal bedrijven gegaan, maar die bieden alleen voor grote bedrijven "totaal solutions" aan van ongeveer € 10.000. Dat moet simpeler kunnen volgens mij. Mijj gedachten achter deze post was dat jullie misschien weten waar ik terecht kan voor zoiets.

• .GoO
Op donderdag 25 april 2002 10:28 schreef Buzz10 het volgende:

I ben naar een x aantal bedrijven gegaan, maar die bieden alleen voor grote bedrijven "totaal solutions" aan van ongeveer € 10.000. Dat moet simpeler kunnen volgens mij. Mijj gedachten achter deze post was dat jullie misschien weten waar ik terecht kan voor zoiets.
Dan valt ASP al af..

Maar € 10.000 is echt belachelijk duur..

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een budget van ongeveer € 3000 ingepland voor de site.

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 10:28 schreef devv05 het volgende:

[..]

Dan valt ASP al af..

Maar € 10.000 is echt belachelijk duur..
ja voor 9.000 doe ik het ook wel ;) :Y)

• Nielsz
  • Niet online

Jahoor, www.dusty.nl
<--- daar stond geen www.dusty.nl hoor ;) :P
:)

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 10:29 schreef Buzz10 het volgende:
Ik heb een budget van ongeveer € 3000 ingepland voor de site.
alleen voor een prijslijst online zetten of wil je ook nog een shop erachter?

alleen prijslijst is 3000 nog duur vind ik hoor.

Moet de site ook nog gedesigned worden of nie?

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 13:53

chem

Reist de wereld rond

hij gaat niet dicht :) want het lijkt me een oprechte vraag. Hij heeft niet zoveel in P&W te zoeken, maar goed.

Er zijn zeker wel zat simpele webshops en what the hell - misschien zelfs met Excel import.

Je weet al wat het je gaat kosten bij een goed bedrijf (neem ik aan) - zo rond de 10K.
Je kan ook een student of simpele ziel zoeken die het misschien voor 100 euro doet, je weet het niet. Je weet dan ook niet wat je voor support etc. krijgt maar dat hoef ik je denk ik niet uit te leggen?

Maw: als jij een webshop zoekt voor een zachte prijs dan moet je gewoon ZOEKEN.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat er idd om dat ik alleen op een makkelijke manier mijn recentste prijzen kan uploaden. En ja, de site moet worden ge redisigned

• Nielsz
  • Niet online
En goedkoop is duurkoop btw :)
En moet het ook via internet bestelbaar zijn?

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 10:33 schreef Buzz10 het volgende:
Het gaat er idd om dat ik alleen op een makkelijke manier mijn recentste prijzen kan uploaden. En ja, de site moet worden ge redisigned
tja ik zal geen reclame voor mezelf gaan maken :)
maar zoiets hoeft niet veel te kosten. Opzich een excelblaadje uitlezen is niet zo ingewikkeld.
Redesign zal meer kosten :)

• chem

chem

Reist de wereld rond

Op donderdag 25 april 2002 10:33 schreef Buzz10 het volgende:
het gaat dus om een nieuwe site :+

het is NIET de bedoeling (foei nielsz!) dat we hier eventjes alle bedrijven gaan pushen die dit soort dingen maken (zal ik dan zachtjes naar www.parse.nl verwijzen?).

• Nielsz
  • Niet online
Op donderdag 25 april 2002 10:34 schreef chem het volgende:

[..]

het gaat dus om een nieuwe site :+

het is NIET de bedoeling (foei nielsz!) dat we hier eventjes alle bedrijven gaan pushen die dit soort dingen maken (zal ik dan zachtjes naar www.parse.nl verwijzen?).
:P
Onee, dat moet achter de schermen via mail :+

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 10:34 schreef chem het volgende:
(zal ik dan zachtjes naar www.parse.nl verwijzen?).
whaha gaan we zo doen? *kuch :9

hmm weet je.... misschien is het wel leuk een soor van veiling te houden :D haha iedereen die wel denkt dat ie het kan/wil maken mag het zeggen :D

(ik pas, heb t druk genoeg)

• Nielsz
  • Niet online
Pfff, ik en design :X :D

Verwijderd

Probeer anders een student informatica oid te strikken voor een stageopdracht! >:)

• Le Mol
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Als je op die Linux Server beschikt over PHP en een MySQL database is er echt veel mogelijk :)

Je zou eens kunnen kijken op hotscripts.com, maar of je daar iets vind waarin je Excel kan importeren.

Verder is 10.000 euro wel erg veel jah ;)

Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-01 14:13

T.T.

Sowieso

Wij (o.a. met ACM) zijn op school (TU Delft) nu bezig met het maken van een webshop gebaseerd op PHP+PostgreSQL voor een practicum.

Binnenkort zal je hem wel online kunnen zien. Ontwerp is af, dus mocht je interesse hebben :+
Webshop is Object-Georienteerd geschreven met Templates :)

Verwijderd

mmm PHP moet ik nog leren.
Als er een ASP-site gemaakt had moeten worden,
had ik wel iets voor je kunnen doen, denk ik.
Ben zelf met een andere gast een bedrijfje aan het oprichten (is meer voor het idee).
Duzzzz...

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 10:40 schreef T.T. het volgende:
Wij (o.a. met ACM) zijn op school (TU Delft) nu bezig met het maken van een webshop gebaseerd op PHP+PostgreSQL voor een practicum.

Binnenkort zal je hem wel online kunnen zien. Ontwerp is af, dus mocht je interesse hebben :+
Webshop is Object-Georienteerd geschreven met Templates :)
whahaha open-source natuurlijk :+
Ben benieuwd :9

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal idd goed moeten doorzoeken..
Jullie hebben me in iedergeval een goede richting gegeven waarin ik moet kijken, bedankt daarvoor.
Mochten jullie nog wat weten, hoor ik het uiteraard graag :-)

• Tsjipmanz
  • Laatst online: 13-05 14:52

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Als je ook wilt dat de klanten electronisch kunnen betalen wordt het allemaal nog een stukje omvangrijker (en derhalve duurder). Is dat ook de bedoeling?

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Verwijderd

Topicstarter
Nee, op het moment is het niet de bedoeling dat ze on-line kunnen betalen.. Ik wil dat mijn klanten een site kunnen benaderen waarin ze mijn bedrijfs informatie kunnen bekijken en de producten die ik lever. Dat betekend dus dat mijn prijslijsten regelmatig kunnen worden geupdate en dat de site er gelikt uit ziet. Nog niet betalen via internet dus.

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:15

ThaDude

Hang Loose

Op donderdag 25 april 2002 10:51 schreef Buzz10 het volgende:
Nee, op het moment is het niet de bedoeling dat ze on-line kunnen betalen.. Ik wil dat mijn klanten een site kunnen benaderen waarin ze mijn bedrijfs informatie kunnen bekijken en de producten die ik lever. Dat betekend dus dat mijn prijslijsten regelmatig kunnen worden geupdate en dat de site er gelikt uit ziet. Nog niet betalen via internet dus.
Check je mail ;)

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op donderdag 25 april 2002 10:42 schreef woeitje het volgende:
whahaha open-source natuurlijk :+
Ben benieuwd :9
Mja, php is wat duur om niet opensource te leveren ;)
Maar of het ook public-opensource wordt...

Als nou de mensen met aanbod van hun bedrijf ophouden te spammen/mailen alhier dan mag de thread openblijven

• .GoO
Op donderdag 25 april 2002 10:51 schreef Buzz10 het volgende:
Dan is het niet zo heel moeilijk.. Kan je misschien zelf ook wel als je beetje scriptervaring hebt..

• Birk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-02-2019
Dat moet simpeler kunnen volgens mij.
Misschien kan je deze link gebruiken: [doe maar helemaal niet] ;)

Anders zou je een soort van converter moeten maken die een Excel sheet kan omzetten naar de database die je gebruikt.

Dyslexie | Linux | MoZilla | OpenOffice

• drm
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

Birk:
Misschien kan je deze link gebruiken: http://www.spam.com ;)
:X
ACM:
Als nou de mensen met aanbod van hun bedrijf ophouden te spammen/mailen alhier dan mag de thread openblijven

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• Birk
Op donderdag 25 april 2002 11:06 schreef drm het volgende:
Ehm is niet mijn bedrijf, en ik probeer alleen een tip te geven maar ik hou ook wel mijn mond...

En ik zag die post pas nadat ik mijn post had gepost... Dus...

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op donderdag 25 april 2002 11:07 schreef Birk het volgende:
En ik zag die post pas nadat ik mijn post had gepost... Dus...
Rustig maar :)
Maar dit soort threads zijn al zo spam gevoelig :{ Dus dan of de thread dicht, of geen (helemaal geen) spam... Ik kies liever voor het laatste.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aantal emailtjes gehad en daar zitten zeker interresante dingen tussen. Heel erg bedank jongens. Jullie hebben me zeker verder geholpen!

• Birk
Op donderdag 25 april 2002 11:09 schreef ACM het volgende:
Rustig maar :)
Maar dit soort threads zijn al zo spam gevoelig :{ Dus dan of de thread dicht, of geen (helemaal geen) spam... Ik kies liever voor het laatste.
Okiedok, dan hou ik mij de volgende keer gewoon in ;)

• Nielsz
  • Niet online
Hahahah, vuile smiechten :D
Ok, vertel maar, wie heeft ge emaild?

:D

• chem

chem

Reist de wereld rond

Op donderdag 25 april 2002 11:19 schreef Nielsz het volgende:

hehe, dat zat er ook dik in :)

maar goed, zoals ik al zei: er is vast een student die het voor 100 euro doet ;)

• drm
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

Nielsz:

:X O-)

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• Janoz
  • Laatst online: 20:58

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Shit ... ban ik weer eens te laat.... Ach.. hij zal wel naar de prijs kijken ipv de kwaliteit... dan val ik sowieso al af...

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• bebopper
  • Laatst online: 09-09 11:57

bebopper

I'm an absolute beginner...

je kunt ook even kijken bij http://www.mijnwinkel.nl

volgens mij kun je daar ook vrij simpel een catalogus updaten met een excelsheet en veel kosten doet het in ieder geval niet

Verwijderd

Topicstarter
Ik kijk naar de kwaliteit en naar de prijs..
Ik heb nou eenmaal een budget waar ik me aan moet houden.

• Greyfox
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 21:20

Greyfox

MSX rulez

Is dat budget inclusief licenties?
Of draait het ergens anders?

MSX 2 rulez more

Verwijderd

Topicstarter
Inclusief licenties? Sorry, maar wat bedoel je precies?

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Mja... het blijft gelardeerd met spam he...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.