Verwijderd

Topicstarter
Met welke instelling kan ik het beste/mooiste foto's maken in het donker met Canon Ixus V.

Alvast bedankt!!!!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Lange sluitertijd.. langzame flits aan (weet niet hoe dat ding heet) en lichtcompensatie op +2 zetten (of -2 :? )

Verwijderd

Topicstarter
Hoe stel je de sluitertijd in bij de IXUS V???

Kon er weinig over vinden in het handboek dat ik erbij heb gekregen.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Je kan met de Ixus geen sluitertijden instellen. Maar je kan ze wel manipuleren.
Makkelijkste methode is gewoon flits uit, of flits op nightshot (mannetje in donker met een sterretje achter zich). En maar uitproberen met een statief of hele vaste hand :P

En het helpt ook wel om even met de exp. settings te spelen.

Voor meer gebruikerservaringen verwijs ik je door naar de Digitale fotocameratopics.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 11:24 schreef athlonkmf het volgende:
Makkelijkste methode is gewoon flits uit, of flits op nightshot (mannetje in donker met een sterretje achter zich).
Hee, heb sinds kort ook een ixus v en wist echt niet dat dat zo werkte. (van nightshot dan, flitser uit wordt beetje kont vind ik) Ja weet het, had handleiding moeten lezen. :)

Heb het ff getest in een compleet donkere kamer (geen hand voor ogen)en op de foto leek het wel daglicht!!!

Thx

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-03 13:06
damn, ik las naaktfoto's ipv nachtfoto's :( wat een sof

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 19:35 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
haha, wie weet zitten die er ook wel tussen ;)

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Op zaterdag 27 april 2002 19:35 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ah, naaktfoto's... dat is weer een klasse apart.

De flits gebruiken is af te raden aangezien deze vervelende schaduwen en overbelichting op bepaalde lichaamsdelen kan veroorzaken. Een gemiddelde vrouw vind het niet leuk dat het lijkt alsof haar borsten en andere lichaamsdelen onder de cellulitis lijkt te zitten. Echter, wilt men een detailopname van bepaalde lichaamsdelen maken, dan is zo'n kippevel-effect juist heel sensueel. Mits het licht een warme gloed geeft.
Men heeft dan de keuze tot de zgn. macro-stand voor detailopnames en met moet ook zeer goed op de verlichting en white balance settings letten. Zo'n nightshot flits icm cloudy geeft een zeer warme fotokleur.

Voor problemen met oefensessies met vrouwelijke modellen kan men mij persoonlijk contact met mij opnemen. Als Lite-Mod help ik daar graag een handje of twee bij ;)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

Topicstarter
Hebt er al veel ervaring mee heb ik al door. Allang een digitale camera zeker!!!!
Pagina: 1