Numark 32 SE, is het wat?

Pagina: 1
Acties:

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik ben op dit moment in het bezit van een Numark CDN-24. Deze cd-speler bevalt me zeer goed behalve het feit dat er nog geen anti shock memory op zit.

Ik ben op de hoogte van alle mooie denon en pioneer cd-spelers maar Numark bevalt me gewoon heel goed en bied alles wat ik wil voor een mooie prijs.

Nu heb ik de Numark 32 SE gezien en dit is volgens mij nagenoeg dezelfde cd-speler als die ik nu heb alleen dan met anti shock memory.

M'n vraag is of er hier al mensen zo'n ding in hun bezit hebben en hoe deze bevalt.

Hier een linkje naar de cd-speler:
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=8306

Systeem | Strava

Verwijderd

Een avontuurtje at te wheels of plastic..

Ik heb wel eens het genoegen gehad om met een Numark 32 te mogen draaien. En om eerlijk te zijn was ik blij dat ik twee Pioneer CDJ 500s-jes bij me had om dr bij te prikken.

Voor een eerste kennismaking vond ik het dus wat magertjes. Maar daar moet ik wel even bij zeggen dat ik ben opgegroeid met Denon en nu al zeker 4 jaar op Pioneer draai.

Naar mijn mening is Numark een uitstekende speler. Zeker in zijn prijsklasse. De 32 Se heeft nu ook een 'loop' functie (las ik net :) ) das mooi, kun je leuke dingen mee doen!

• Brakkie
  • Niet online
Tis maar net wat je gewent bent inderdaad. Ik voel me minder goed thuis op de denon of pioneer. Wat een groot voordeel is bij Numark is dat het vervangen van het loopwerk een stuk goedkoper is dan bij Denons.

Waar ik vooral erg benieuwd naar ben is of de Jog-dial hetzelfde 'aanvoelt' (met het pitch benden) als bij de cdn-24 en hoe goed de instant start is. Is ie ook echt instant? :D

Je zou zeggen ga het ergens uitproberen maar er is geen winkel hier in de buurt van Culemborg waar ze ze hebben geloof ik.

Systeem | Strava

Verwijderd

Loopwerk stuk ? nieuwe kopen :)

Enne instant start is nooit écht instant he. Maar bij een 'echte' speler is de tijd wel te verwaarlozen :)

Misschien is het wel een idee om die 32 SE eens te huren. Dan kun je dr een hele dag mee spelen !

• wibblemoo
  • Laatst online: 23:17
heh, ook gepost op djforum brakkie ? ;)

• Brakkie
  • Niet online
Op donderdag 25 april 2002 14:55 schreef wibblemoo het volgende:
heh, ook gepost op djforum brakkie ? ;)
Goed gezien :)

Systeem | Strava

Pagina: 1