Bij het bedrijf waar ik stage loop worden nog al vaak cursussen gegeven. En ja geloof het of niet... D'r worden nogal eens muisballen gejat.
Maar om nou iedere keer nieuwe muizen te bestellen is ook een beetje een kostbare gelegenheid. Maar zijn muisballen eigenlijk los te bestellen, en zo ja waar?
gewoon dichtlijmen/optische muizen nemen kan ook
met dat soort dingen kan je beter gewoon preventief werken, want dat blijft anders lang doorgaan (spreek uit ervaring)
met dat soort dingen kan je beter gewoon preventief werken, want dat blijft anders lang doorgaan (spreek uit ervaring)
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Gebeurde bij ons op school ook (hbo nog wel
)
Vent uit mijn klas: ja ik spaar die dingen
Hoe triest kun je zijn

Het komt dus vaker voor en zullen dus wel los te bestellen zijn denk ik...
Vent uit mijn klas: ja ik spaar die dingen
Hoe triest kun je zijn
Het komt dus vaker voor en zullen dus wel los te bestellen zijn denk ik...
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
mailtje naar logitech misschien (of trust; is een nederlands bedrijf)???
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Klepje vastlijmen lijkt me de makkelijkste oplossing.
Ik heb nog nooit gehoord van een Muisballen-Groothandel ofzo
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Ik denk dat dat heel moeilijk gaat worden aangezien een muis erg goedkoop is.
Wat ze bij een klant van mij deden is gewoon alle muis ballen eruit halen en als je de computer wilde gebruiken moest je een bal halen en werd je naam genoteerd, als ie dan niet werd terug gebracht wisten ze meteen wie het had gedaan.
Wat ze bij een klant van mij deden is gewoon alle muis ballen eruit halen en als je de computer wilde gebruiken moest je een bal halen en werd je naam genoteerd, als ie dan niet werd terug gebracht wisten ze meteen wie het had gedaan.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Of gewoon iedereen van thuis zijn of haar eigen muisbal mee laten nemen.
Wanbeleid is ook beleid.
Verwijderd
Bij ons op school moet je (in sommige lokalen) eerst de gehele muis halen. Dan is er ook geen geklooi met die muisballen er de gehele tijd in en uit halen.
Hadden ze ook geprobeerd alleen sneuvelden er toen heel veel "PS2 pinnetjes" en dus muizen.Op donderdag 25 april 2002 10:18 schreef SilverLion het volgende:
Bij ons op school moet je (in sommige lokalen) eerst de gehele muis halen. Dan is er ook geen geklooi met die muisballen er de gehele tijd in en uit halen.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
Je zet een aantal muizevallen en je ontdoet die muizen van hun ballen :-)
On topic:vastlijnen is inderdaad een oplossing, optical muizen zijn ook goed. Dan kunnen ze die ballen niet meer pikken!!!
On topic:vastlijnen is inderdaad een oplossing, optical muizen zijn ook goed. Dan kunnen ze die ballen niet meer pikken!!!
Ja, maar dan heb je na 3 maanden niets meer aan die muizen omdat ze vol met rotzooi zitten. En je kan ze dus niet meer open maken omdat je ze hebt vast gelijmtOp donderdag 25 april 2002 10:34 schreef neo.reloaded het volgende:
Je zet een aantal muizevallen en je ontdoet die muizen van hun ballen :-)
Optische muizen lijkt mij het beste idee. Zo duur zijn die tegenwoordig ook niet meer.
Vastlijmen is ook niet echt een oplossing. Dingen zitten binnen een maand al vol met stof en andere troep. Maar misschien toch maar eens aan optische muizen denken.
Bedankt iig
Bedankt iig
let op: dan jatten ze je optische muis! zelf kan je dit oplossen door de ps2 poort vastte lijmen aan de ps2 connector
^^Op donderdag 25 april 2002 10:15 schreef agent327 het volgende:
Optische muizen lijkt me de makkelijkste oplossing.
Nieuw kun je muisballetjes niet los kopen, je kunt wel de allergoedkoopste muisjes kopen, van nog geen 5 euro op een of andere beurs of 2e hands handel, maar ik neig toch meer naar de eerder genoemde oplossing.
ps2 muizen kun je vastzetten met een tireripje (of zoiets) aan de achterkant van je pctje werkt erg goed op scholen
Jaja, en wat als je thuis een optische muis hebt dan?Op donderdag 25 april 2002 10:15 schreef agent327 het volgende:
dan neem je die mee, sluit je aan.. en je heb een beter muis dan de restOp donderdag 25 april 2002 11:02 schreef Proxy het volgende:
[..]
Jaja, en wat als je thuis een optische muis hebt dan?
En dan blijkt ineens dat je een USB-muis hebt, terwijl je een COM-muis nodig hebt.Op donderdag 25 april 2002 11:09 schreef Icey het volgende:
[..]
dan neem je die mee, sluit je aan.. en je heb een beter muis dan de rest
dan heb je een probleemOp donderdag 25 april 2002 11:11 schreef Proxy het volgende:
[..]
En dan blijkt ineens dat je een USB-muis hebt, terwijl je een COM-muis nodig hebt.
Ja, want ik neem aan dat het niet werkt als je je USB-muis in een verloopstukje naar PS/2 steekt en die weer in een verloopstukje naar COMOp donderdag 25 april 2002 11:17 schreef Icey het volgende:
[..]
dan heb je een probleem
Verwijderd
Ik heb ziojuist een gat in de markt gevonden, iemand een met aardbeien smaak.Op donderdag 25 april 2002 09:47 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Klepje vastlijmen lijkt me de makkelijkste oplossing.
Spijker je de PC ook vast, dan jatten ze de PC incl. bureauOp donderdag 25 april 2002 15:19 schreef finelookingme het volgende:
maak je de muis vast jatten ze de hele pc
Verwijderd
Hmm kniptangetje mee..Op donderdag 25 april 2002 10:58 schreef joosd het volgende:
ps2 muizen kun je vastzetten met een tireripje (of zoiets) aan de achterkant van je pctje werkt erg goed op scholen
Maar dat is wel een beetje onpraktisch, ik zie niet zo snel iemand de les/cursus binnenkomen met een kniptangetje al in de hand, en vervolgens een beetje kruipen/bukken om achter de pc te komen en daar te gaan klooien. Dat valt zeker wel op, terwijl een balletje jatten van een muis best 'makkelijk' gebeurd zonder dat de leraar het merkt.Op donderdag 25 april 2002 15:44 schreef themaxzz het volgende:
[..]
Hmm kniptangetje mee..
Verwijderd
Ik ging vroeger ook altijd knikkeren met die dingen, hardstikke lachuh joh, en vooral omdat het geen ene fluit kost! Maar als optie.. je hebt nu toch van die mooie optische dingen.. staat gelijk ook weer een stuk professioneler!
Gewoon gaan schreeuwen: VERDOMME, HIER HEEFT WEER IEMAND MET DE MUIS ZITTEN KLOOIEN.Op donderdag 25 april 2002 15:53 schreef Aikeleer het volgende:
[..]
Maar dat is wel een beetje onpraktisch, ik zie niet zo snel iemand de les/cursus binnenkomen met een kniptangetje al in de hand, en vervolgens een beetje kruipen/bukken om achter de pc te komen en daar te gaan klooien. Dat valt zeker wel op, terwijl een balletje jatten van een muis best 'makkelijk' gebeurd zonder dat de leraar het merkt.
En dan achter de PC kloten en muis is zak stoppen
Verwijderd
Bij mij op school zitten in sommige lokalen kleine schroefjes op die klepjes zodat je ze er niet kan afdraaien.
Verwijderd
Dat is nog niet eens zo`n gek idee. Je gebruikt gewoon van die torx schroefjes want bijna niemand(en dan bedoel ik de gewone mens niet de tweaker) heeft torxschroevendraaiers thuis. Dan is het in iedergeval al een stuk moeilijker om zo`n ding te stelen.Op donderdag 25 april 2002 16:14 schreef PaNeL het volgende:
Bij mij op school zitten in sommige lokalen kleine schroefjes op die klepjes zodat je ze er niet kan afdraaien.
Is nu al zoo vaak gezegt maarja:
Gewoon klepje (draaiding) vastlijmen, doen ze bij mij op school ook.
Je kan dan gewoon nog open schroeven om het stof eruit te halen, het gaat dan zelfs veel makkelijker (schoonmaken).
Gewoon klepje (draaiding) vastlijmen, doen ze bij mij op school ook.
Je kan dan gewoon nog open schroeven om het stof eruit te halen, het gaat dan zelfs veel makkelijker (schoonmaken).
Hoe wil je hem openschroeven als ie vastgelijmt is 
Optische muis lijkt me het meest praktisch maja dan moeten ze die niet ook gaan jatten dus
Optische muis lijkt me het meest praktisch maja dan moeten ze die niet ook gaan jatten dus
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Niet het muisbaldingetje losschroefen, gewoon de hele muis
Das wel goed idee denk.
Deed dat zelf ook vaak, dan kun je hem veel beter schoonmaken. Maar nu hoeft het niet meer
Deed dat zelf ook vaak, dan kun je hem veel beter schoonmaken. Maar nu hoeft het niet meer
Pagina: 1