Toon posts:

Adverteerders/Banners hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb zojuist met iemand een website op gezet over het spel Battlefield 1942, en nu zitten wij op onze server aan extra kosten verbonden door het data limiet dat ons wordt toegezegd. Nu vroeg ik me af hoe ik het beste aan een sponsor of banner kan komen voor op onze site om die kosten te compenseren. We zijn al op www.webads.nl wezen kijken maar we kunnen niet vinden waar we ons in kunnen schrijven. In ieder geval we hebben een nedstat teller op elke pagina staan en komt dit eruit:

Meet sinds ... 18 april 2002
Totaal aantal pageviews tot nu toe 2142
Drukste dag tot nu toe 23 april 2002
Pageviews 430

als we hier een banner op elke pagina zouden zetten en dan met aantal views ofzo geld kunnen ontvangen, ik weet er zelf niet veel van af maar miscchien jullie?

alvast bedankt,

Bas

Verwijderd

je krijgt een link naar een banner/plaatje op hun site die houdt bij hoeveel bezoekers dat plaatje hebben gezien.

Verwijderd

Topicstarter
ja maar hoe kan ik daar aanmelden

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

Op donderdag 25 april 2002 08:47 schreef Thomas.G het volgende:
ja maar hoe kan ik daar aanmelden
Niet, zorg eerst maareens dat je heel wat meer pageviews krijgt. Kliks.nl is misschien iets voor jou.

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
500 pageviews is in ieder geval beter dan niets, maar het is lang niet genoeg voor een professioneel bedrijf als Webads (waar je je ook niet zomaar 'inschrijft', maar allerlei dingen met contracten enzo doet).

Van kliks.nl is het nadeel dat je niet per view, maar per klik betaald krijgt. Misschien kun je een Amerikaans advertentiebedrijf strikken (hoewel je dan misschien weer met uitbetaling zit). En eventueel zou je de slager op de hoek kunnen consulteren of hij nog wat wil :).

Verwijderd

Komen die pageviews niet door de 'spam' in een post van jou -> http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13243826#13243826 ? :) Wacht dus nog maar even met grote bedrijven als webads etc, maar start met www.kliks.nl of www.popupmoney.com oid :)

Verwijderd

En anders moet je eens kijken op
<h1>SPAM</h1>
Deze site is sinds een paar dagen online en heeft volgens mij alleen de beste Nederlandse spaarprogramma's geselecteerd.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op donderdag 20 juni 2002 21:50 schreef slowdancing het volgende:
En anders moet je eens kijken op
<h1>SPAM</h1>
Deze site is sinds een paar dagen online en heeft volgens mij alleen de beste Nederlandse spaarprogramma's geselecteerd.
Mja dit is al de 3e keer nou weten we het wel

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 21:52 schreef [Airwolf] het volgende:

[..]

Mja dit is al de 3e keer nou weten we het wel
Ik wis het nog niet eigenlijk :)

Verwijderd

Mjah tis duidelijk :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.