Linux op de Desktop Boek/Map

Pagina: 1
Acties:

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik weet niet of het een idee is maar,

Dat we misschien met zijn allen een soort map/boek gaan maken voor linux op de desktop.

Dus ik bedoel dan echt misschien naar een uitgever of op een beurs ermee staan.

Dat alles gewoon netjes met screen shots wordt uitgelegd.
zoals in de faq.

Ik denk dat dit nog meer twijfelende users kan overhalen.

Verwijderd

Ze zijn nu al te downloaden in PDF formaat. Moet toch genoeg zijn ? Bovendien kosten boeken geld :)

• Attilla
tuurlijk dat snap ik dat snap jij ....

maar dat snapt de normale computer gebruiker niet.... sterker nog die zal hier nooit in nos komen.

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 01:47 schreef [Airwolf] het volgende:
tuurlijk dat snap ik dat snap jij ....

maar dat snapt de normale computer gebruiker niet.... sterker nog die zal hier nooit in nos komen.
Mjah, allemaal leuk en aardig, maar zoiets kost enorm veel geld ;)

Daarnaast is het nu nog veel te vroeg om aan dergelijke grootse dingen te gaan denken lijkt me zo ;)

Verwijderd

Gewoon een goede Distro kopen, krijg je een prachtig boek bij (die je bij installeren angstvallig op je schoot houdt, om vervolgens stof te vangen in de kast zodra alles goed loopt) :)

Online zijn er ook prachtige Doc/Faq's te vinden.

Je moet het wiel niet nog een keer uitvinden!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 01:34 schreef [Airwolf] het volgende:
of op een beurs ermee staan.
Dat is op zich wel een leuk idee voor de HCC-beurs-achtige dingen. :). /me woont toch in Utrecht dus die zou dan ook wel komen. :Y).

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 04:43 schreef euss het volgende:
Gewoon een goede Distro kopen, krijg je een prachtig boek bij (die je bij installeren angstvallig op je schoot houdt, om vervolgens stof te vangen in de kast zodra alles goed loopt) :)

Online zijn er ook prachtige Doc/Faq's te vinden.

Je moet het wiel niet nog een keer uitvinden!
Hij bedoelt [topic=395099/1/25]. ;).

• Attilla
Op donderdag 25 april 2002 03:38 schreef Nelske het volgende:

[..]

Mjah, allemaal leuk en aardig, maar zoiets kost enorm veel geld ;)

Daarnaast is het nu nog veel te vroeg om aan dergelijke grootse dingen te gaan denken lijkt me zo ;)
nou laten we ff zeggen dat de reviews er zijn allemaal.

En dan maak je een map netjes met inhoud klaar volgens mij dan :).

En als dan met de hcc op de t.net stand zoiets tegen kostprijs uiteraard verkocht wordt, heb je een hoop gebruikers er weer bij denk ik.

Verwijderd

Ik denk sowieso dat het best een interessant idee zou zijn (mits er interesse is bij enkele fanatiekelingen) om op grote beurzen zoals de HCC te staan met een klein hoekje waarin we dit soort informatie in elk geval laten zien.

We kunnen het dan voor kostprijs oid voor ze uitprinten en ze dat in een mooi mapje mee naar huis geven... Het kost enige moeite en inzet, maar het is absoluut leuk en niet al te duur. :).

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:46

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Vergis je niet...stel dat je de boel zelf zou printen, dan zit je door die screenshots al snel op een heleboel inkt per exemplaar. Dat betekent ook een aardig bedrag per exemplaar en dus een mindere verkoop...niet eenvoudig. Niet dat het me niet erg leuk lijkt als zoiets door zou gaan, maar ik denk dat je dan even een laserprintertje voor een dagje gesponsord moet krijgen :7. En natuurlijk moeten al de aankomende reviews eerst maar eens geschreven worden, want dit is voorlopig nog toekomstmuziek zonder een goede berg inhoud :).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Verwijderd

Het is zeker niet eenvoudig, maar zou een enorm leuk 'projectje' zijn als we eenmaal enoeg reviews hebben...

Zelfs de desktop reviews van Nelske zelf zijn al genoeg reden om met een groep van twee tot vier mensen de beurs te belinuxen. :Y).

• Attilla
Op donderdag 25 april 2002 20:51 schreef beelzebubu het volgende:
Het is zeker niet eenvoudig, maar zou een enorm leuk 'projectje' zijn als we eenmaal enoeg reviews hebben...

Zelfs de desktop reviews van Nelske zelf zijn al genoeg reden om met een groep van twee tot vier mensen de beurs te belinuxen. :Y).
precies jij snapt um...

maar goed een lappie met een laserprinter ... al dan niet gesponserd.

en dan dat je ook de benodigde software brand..

kan niet makkelijker denk ik.

Verwijderd

Als dit initiatief nu weer echt actief gaat worden en er is veel enthousiasme voor, dan kan er misschien best eens gekeken worden, of er niet iets in de vorm van een of aandere sponsoring gedaan kan worden bij het printen van eventuele artikelen. :)

Ik wil alleen niet te hard van stapel lopen. Bij de HCC-dagen zal ik sowieso wel bij de tweakers.net stand te vinden zijn :)

Verwijderd

Een boek lijkt me wel leuk. Ben zelf een beginnende linux gebruiker en ben eigenlijk op zoek naar een goed beginners-boek voor linux.

De desktop-review hier op GoT, heeft me in ieder geval flink in de juiste richting geschopt.

Verwijderd

wanneer komt 'ie op shop.tweakers.net?

• Attilla
Op vrijdag 26 april 2002 12:39 schreef compukid het volgende:
wanneer komt 'ie op shop.tweakers.net?
ehh heb je het topic uberhaupt wel gelezen voordat je dit postte ?
Pagina: 1