aankoopbewijs Xbox

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:08
ok, ik zit nu met een serieus probleem, ik heb 20 maart de Xbox gekocht bij de lokale FRS voor 479 euro, maar ben m'n kassabon nu kwijt :'( , ik had ge-emailed naar Microsoft of dat iets uitmaakte (voor de actie van 2 games + 1 controller gratis) en die zeiden dat je je bon niet nodig had. Aangezien ik contant betaald heb heb ik ook geen bankafschrift o.i.d. Enige punt van bewijs dat ik hem voor 26 april gekocht heb is dat ik hem 22 maart geregistreerd heb, maar op www.xbox.com/nl staat dat je ook een kopie van een aankoopbewijs moet meesturen. Nu is mijn vraag of er iemand misschien zijn FRS bon wil scannen ofzo, dan knip en plak ik wat met wat bonnen die ik hier heb (administratieve cijfers) en dat ik dan toch mijn spellen krijg.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Valsheid in geschrifte, meneer :o ;)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• JvS
  • Laatst online: 14:42

JvS

Ik heb hem zelf ook

vraag je kassabon op bij de winkel. Dit mag niet. (misschien wel gestolen Xbox bladiebla, daar werken we niet aan mee dus..)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Kassabon opvragen? Kan dat? Is het niet gewoon je eigen stomme schuld dat je het ding verliest :?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• JvS
  • Laatst online: 14:42

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 25 april 2002 02:05 schreef Captain Pervert het volgende:
Kassabon opvragen? Kan dat? Is het niet gewoon je eigen stomme schuld dat je het ding verliest :?
Waarom niet. ALs het je 180 euro aan voordeel op kan leveren.

Ik heb bij een audiozaak gewerkt en daar kon dat in ieder geval. Een beetje bedrijf houdt in ieder geval wel de bonnen bij en als jij weet hoe laat je dat ding gekocht hebt, hebben ze er daar ECHT wel een eigen afschrift van...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Kan hoor... maar alleen een uitgeschreven bon....

edit: doe ik wel vaker, voor aanschaf en declaratie
ook als ik de bon niet meer heb.

Verwijderd

Bij sommige winkels wel iig. Als je zegt dat je kassabon kwijt bent (bijv. bij het ruilen van kleren ofzo) zoeken zij het ff op de computer op, sim-pel :Y)

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:22

NightHawk4

Lotte is Liev :>

idd sim-pel ik zoek ff nummertje 80383 op voor klant nummer 768534.....gewoon ff teruggaan en hopen dat ze je matsen

zoniet....je kassabon is je garantiebewijs dat raak je toch niet kwijt |:(

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 04:15 schreef NightHawk het volgende:
idd sim-pel ik zoek ff nummertje 80383 op voor klant nummer 768534.....gewoon ff teruggaan en hopen dat ze je matsen

zoniet....je kassabon is je garantiebewijs dat raak je toch niet kwijt |:(
in preciepe niet je garantie bewijs, dat zit in de box bij die papieren.....

Verwijderd

EvolutionX: gewoon navragen bij die FRS of ze je een kopie van dee kassabon willen maken :)
Verder kunnen wij daar niet mee helpen aangezien iedere andere aktie niet legaal zal zijn :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.