Gf2mx400 tvout hoe tvoutkableltje??

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Hallo beste mensen ik heb me laatst een GF2Mx400 met tv out gekocht (die TNT2 was ik echt beu) en daar zit dan dus ook zo'n kabeltje bij maar nu is dus mijn vraag hoe ikd at aansluit :?

Der zitten 3 kabeltjes bij.

1) Grijze met aan beide kanten een soort van PS2 aansluiting (s-video?)

2) een zwarte met aan beide kanten een male tulipstekertje

3) een zwarte met daaraan een soort ps2 aansluiting die wordt opgesplitst in zo'n zelfde en een tulip female stekker.

wie kan me helpen ik snap der dus echt de ballen van.. alvast bedank :)

Strava | AP | IP | AW

• Point-blanK501
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:40
In je handleiding staat vast wel hoe,
kijk anders even op de sit van de producent

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

Das makkeluk,
1) die PS2 waar je t over hebt is idd voor je s-video ingang vd TV (of andere devices), sluit gewoon de ene kant aan op je kaart en de andere op je TV (moet je natuurlijk wel een s-video output op je kaart hebben).
2) Die andere kabel (k weet de naam nie meer) sluit je ook gewoon aan op de output vd videokaart (als je die hebt) en andere kant op de Video-in van je TV (or other device).
3) die opsplitter is ervoor als je bijv. alleen een s-videooutput hebt op je kaart, en toch je Video-in v.d.d tv wilt benaderen.

Conclusie, sluit dus aan volgens een van de 3 opties, niet alles tegelijkertijd.... Ligt natuurlijk welke output je op de videokaart hebt en welke input je op de TV hebt.

Zow das deruit.

euh...ja

• weili191
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10-2023
ik kan je alleen maar helpen met de zwarte kabel met de 2 gele 'tulpjes' aan de uiteinde. (kheb zelf laatst dezelfde kaart gekocht, maar kheb alleen die ene kabel erbij gekregen...hmmmmmm :?)

maar in ieder geval
ene kant in de inout dus (logisch, maar kzeg t toch maar ff) en de andere in je tv waar video bij staat en dan moet ie gewoon werken. (niet vergeten de software te installen, want t is niet zomaar insteken en je ziet alles op je tv wat je pc doet)

succes ermee

Verwijderd

Dit staat allemaal in de tv-out FAQ.

Dit topic is gesloten.