Toon posts:

[LCD] LCD uit compaq Proliant 2500

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb net een comapq 2500 gekocht, als ik over een poosje weer eens een beetje tijd heb ga ik die modden met oa. watercooling enzo,nu zit er in dat ding al een lcd scherm dat op dit moment nog werkt, dus is natuurlijk mijn idee om dalijk die lcd ook te gebruiken.

Iemand dit al eens gedaan? en zo jah, heb je een pin beschrijving voor me zodat ik gewoon de bestaande flatcable alleen maar ff hoef te rounden en ff moet voorzien van een andere stekker.

Alvast bedankt,

Dennis

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Maar als het LCD schermpje werk, waarom moet je er dan een andere stekker aan doen :? Mischien moet je het een stukje beter uitleggen, hier hebben we (ik) niet veel aan.

P.s.: Geen greets etc... zie FAQ

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Verwijderd

Topicstarter
LCD scherm zit nu op het controller board van de proliant, het is op dit moment een dual pentium pro en dat zuigt natuurlijk, vandaar dat hij dan dalijk of serial of via de printer poort moet gaan funktioneren, mijn vraag is dus of iemand dit ( met een lcd uit een comapq server ) al eens heeft gedaan en me ff wat uitleg ken geven. Als dit nou niet zo is ga ik over een tijdje natuurlijk gewoon zelf ff aant proberen en dan lukt het waarschijnlijk ook wel maar is gewwon gemakszucht op dit moment. JIJ snap, OK dan.

Verwijderd

www.google.com en dan zoeken op het type controller en je zult vast wel een datasheet vinden

Verwijderd

Topicstarter
Die "controller" is er dalijk juist niet meer, die zit op 1 van de mainboardjes, dus ik gebruik dalijk alleen maar de lcd die in het front van de server zit, de knoppen die eromheen zitten ga ik gebruiken voor winamp, maar dat is niet zo'n probleem, als het met deze lcd niet lukt dan koop ik er gewoon 1 en sluit die aan in de nu al bestaande behuizing, maar is makkelijk als deze het zal doen.